בית הלחמי: "פשוט לא להאמין איפה התחלנו ואיפה אנחנו היום"

אריאל בית הלחמי
אריאל בית הלחמי | דני מרון

מאמן נבחרת העתודה החמיא לשחקניו: "התהליך שהם עברו זה פשוט מדהים, מגיע להם כל הקרדיט". אבדיה, שהצטיין: "יש לנו הזדמנות לעשות היסטוריה מול הקהל שלנו". אלבר: "אנחנו לא הכי אתלטיים, אבל יש לנו מלא לב"

(גודל טקסט)

קשה להאמין, אבל זה קורה. נבחרת ישראל גברה הערב (שבת) 70:81 על צרפת בחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות צעירות ועלתה לגמר שלישי ברציפות, שומרת על סיכוי לשמור על התואר בו זכתה בשנה שעברה. המאמן אריאל בית הלחמי ממשיך לעשות קסמים עם השחקנים שלו, ופעם אחר פעם אפשר רק להתפעל מההצגה.

"התהליך שהשחקנים האלה עברו, זה פשוט חוויה", אמר בית הלחמי, "לא להאמין איפה התחלנו ואיפה אנחנו היום. הילדים מדהימים, מגיע להם כל הקרדיט. המון אנשים סביב הנבחרת הזאת עזרו, עשינו משהו יפה ואנחנו רוצים ללכת עד הסוף גם מחר".

היכולת של דני אבדיה: "אני מסתכל על שחקן אחד וזה ישראל. כל מי שמשחק טוב פה זה בזכות החברים שלו. יש פה שחקנים שנותנים ועולים גם כשהם חולים, פצועים, יש פה צוות שסובל אותי וזה מדהים".

חגיגות העלייה.
חגיגות העלייה. "עוד משחק אחד וזהו" (דני מרון)

אבדיה עצמו, שסיים עם 26 נק', אמר: "אני רוצה רק להגיד שהנבחרת שלנו זו פשוט נבחרת מדהימה, איך שאנחנו נלחמים. כל יום נתון מישהו יכול להתעלות, היום זה הייתי אני. הקרדיט לכל הצוות ולכל הקבוצה".

"אני באטרף על הגמר, לעשות היסטוריה כזאת לא קורה כל יום, ויש לנו הזדמנות לעשות את זה מול הקהל הביתי שלך. זו סערת רגשות".

ים מדר: "כולם נלחמים, רוצים יותר מכל אחד אחר. ניצחון ענק, אבל יש לנו עוד אחד לעשות. איך מתכוננים לגמר? השחקנים מספיק מוכנים ובוגרים, הצוות יכין אותנו כמו משצריך. נעשה את ההכנות, יהיה קשה נגד ספרד אבל נבוא להילחם".

רז אדם.
רז אדם. "מבטיחים להביא את אותה אנרגיה" (דני מרון)

עידן אלבר: "רק שיימשך ככה, יש לנו עוד משחק אחד. זה האופי לנו ושל הרבה שחקנים ישראלים, אנחנו לא הכי אתלטים אבל אנחנו עם מלא לב והרבה אהבה. אפשר לצפות לשיכרון חושים מחר".

רז אדם: "בהתחלה לקח לנו זמן להשתחרר. אני מאוד נהניתי על המגרש ואני מקווה שגם מחר תהיה אווירה כמו היום. הקהל כל פעם מפתיע אותנו מחדש, עם האנרגיות והרעש. אנחנו מבטיחים להביא את אותה אנרגיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי