אבדיה: "NBA? אני אוהב את הלחץ ואת הציפיות"

דני אבדיה ופיני גרשון
דני אבדיה ופיני גרשון | דני מרון

אחרי שהוביל את העתודה לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה, ה-MVP של הטורניר דיבר ב-103FM: "זו לא פעם ראשונה שסקאוטים באים לראות אותי". וגם: העונה הקרובה במכבי ת"א והסיכוי שיצטרף לנבחרת הנוער

(גודל טקסט)

אחרי שהוביל את נבחרת העתודה של ישראל לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה וקטף את תואר ה-MVP של הטורניר, דני אבדיה התראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לתחושות, החיבור עם אביו, הציפיות הגבוהות, העומס הפיזי והעונה הקרובה במדי מכבי תל אביב.

אבדיה פתח את דבריו וסיפר: "אין לי כל כך מילים לתאר את מה שעבר עלינו אתמול. זו הייתה זכייה מדהימה. אני מודה שבאופן אישי לא כל כך האמנתי בהתחלה, אבל בשלבים המאורים יותר כבר כן הייתה אמונה שנגיע רחוק. אני גאה בכל הנבחרת, שעשתה עבודה פשוט מדהימה. כל הצוות היה מדהים. כבוד גדול עבורי לשחק איתם ולהביא את המדליה לעם ישראל".

מערכת היחסים עם אביו: "בדרך כלל הוא יושב בצד שמאל בפינת האולם. אבל אני משתדל באופן קבוע להגיע אליו ולחבק אותו אחרי משחקים. הוא חינך וגידל אותי ומגיע לו המון קרדיט. הוא היה גאה בי אתמול ולא היו לו מילים לתאר את מה שקרה. כיף לי לזכות וזו גאווה גדולה עבורי ועבורו".


הילד ענק. דני אבדיה (דני מרון)

על כך שצופים לו עתיד מזהיר ב-NBA: "אני יכול להגיד לכם שאני אוהב שיש עליי לחץ ושאנשים מצפים. בסך הכל, אני חושב שאני מתמודד עם זה בסדר. אני לא חושב על זה כשאני משחק בנבחרת. אני מנסה לבודד את זה. זו לא פעם ראשונה שסקאוטים באים לראות אותי. באתי לטורניר הזה בשביל להשלים הישג ביחד עם החברים שלי ואני שמח שעשינו את זה".

העומס הפיזי: "זה חלק מהמשחק. אתה סוחב המון פציעות וזה לא רק אני, אלא כל החברים שנלחמו וקפצו על כל כדור אבוד. אני לא היחיד שיש לו סימנים בגוף. לא היינו מפונקים לרגע, החבר'ה באו הכי חדים שיש בשביל לנצח ולעשות משהו גדול. אתה לא חושב על פציעות בזמן משחק, כי יש אדרנלין ואנחנו באים בשביל לשחק כדורסל ולנצח".

על כך שהוא צפוי להצטרף בקרוב לנבחרת הנוער: "החיים שלי קצת סובבים סביב כדורסל, אבל אני אקח את המנוחה שלי, אעשה את השיקולים שלי ואתייעץ. אני קודם כל רוצה לעכל את מה שהיה פה, לנוח טוב ואחר כך נראה איזו החלטה אקבל".

על הציפיות להפך לשחקן משמעותי במכבי תל אביב: "אלחם על הדקות שלי ואתן כל מה שיש לי באימונים. אני אשאר עם רגליים על הקרקע, אעבוד הכי קשה שיש ואני מצפה לעונה עמוסה וכיפית. אני מקווה לטוב". על שיתוף הפעולה עם זוסמן: "הוא פשוט שחקן מדהים. כיף לי להתאמן ולשחק איתו".


אלופי אירופה. דני אבדיה וים מדר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי