אבדיה: "אבוא לייצג את הנבחרת בכל פעם שאוכל, היה כיף גדול"

טיי ג'יי קליין, דני אבדיה
טיי ג'יי קליין, דני אבדיה | עדי אבישי

הפורוורד הצעיר שלא ילבש בקרוב את המדים הלאומיים, בשל מעברו הצפוי ל-NBA, אמר לאחר שכיכב עם 21 נק': "אין כאן אגו, כל אחד מכיר את המקום שלו". קטש: "דני חמוד אמיתי, השמיים הם הגבול מבחינתו"

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל עלתה הערב (שני) למאזן של 0:2 לאחר שהביסה 63:87 את רומניה בדרייב אין ומי שתפס את המוקד היה כמובן דני אבדיה שלא אמור ללבוש בתקופה הקרובה את המדים הכחולים לבנים בעקבות בחירתו הצפויה לדראפט ה-NBA. הפורוורד הצעיר לא התרגש מהמעמד וכיכב עם 21 נקודות לעיני נציגים של גולדן סטייט ווריירס שנכחו באולם.

דני אבדיה אמר בסיום: "היה כיף גדול, זה אולם שאני מכיר טוב, ואני מאוד נהנה לייצג את הנבחרת עם האווירה המטורפת שיש פה. מאוד נהניתי. כולם כל שיחקנו ביחד ובנבחרת הזאת אין אגו וזה משהו שצריך להיות בכל קבוצה, כל אחד יודע את המקום שלו וזה מצוין".

איך אתה מרגיש עם זה שככל הנראה לא תגיע לנבחרת בזמן הקבוצה: "זה צובט לי בלב שלא אדע מתי אשחק במדי הנבחרת, אבוא לייצג בכל פעם שאוכל, והיה לי כיף גדול היום".


"זה צובט לי בלב שלא אדע מתי אשחק במדי הנבחרת". דני אבדיה (עדי אבישי)

המאמן עודד קטש דיבר גם הוא לאחר המשחק: "שמרנו טוב יותר במחצית השנייה. היה להם שחקן שלא שותף במשחק הראשון וזה קצת בלבל אותנו. וזהו עשינו את ההתאמות הגנתיות, מחצית ראשונה לא טובה שלנו אבל בסופו של דבר לא יכולנו לסגור את החלון טוב יותר".

החיבור בנבחרת: "מצד אחד זה לא כזה פשוט להרכיב פתאום קבוצה, אבל אני מניח שעם הזמן הם יכירו טוב יותר. אבל מצד שני יש שחקנים מנוסים כמו פניני וכהן וזה המון תלוי באופי של השחקן". על ההופעה של אבדיה: "הוא חמוד אמיתי והשמיים הם הגבול מבחינתו, והיה כיף גדול לאמן אותו".

גייק כהן הוסיף: "אני ודני הצלחנו להתאמן רק פעמיים אבל אני שמח שזה עבר טוב, זה חשוב מאוד עבורי לשחק בנבחרת למרות שאני וקליין לא נולדנו פה. יש פה נבחרת מאוד מוכשרת עם שחקנים צעירים ואני מצפה להרבה לקראת המשך הדרך".

"דני אבדיה חמוד אמיתי". עודד קטש מפרגן לכישרון של מכבי תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי