דן שמיר: "הפועל חולון לא היתה ראויה העונה למקום הראשון"

שמיר. חשוב שנפגוש נבחרות מהרמה הזאת
שמיר. חשוב שנפגוש נבחרות מהרמה הזאת | צילום: אודי ציטיאט

בראיון ל-103FM דיבר מאמן הסגולים, והתעצבן על חברי הפאנל: "מתעסקים בראיון שלי בסיום המשחק נגד חיפה במקום לדבר. מתנצל בפניכם ששיחקנו לא טוב"

(גודל טקסט)

הפועל חולון הודחה אמש (ראשון) מהפלייאוף, ובכך הפכה למדורגת 1 הראשונה בהיסטוריה שמודחת על ידי השמינית. מאמן הסגולים, דן שמיר דיבר היום ב-103FM.


במהלך הראיון עקץ שמיר את הפאנל, והגיב לטענות כי חולון נכשלה, ושהגיב בעצבנות. "תנמיך את הווליום", ביקש מיוני הללי, "יש לנו עשרים דקות לדבר פה ברדיו, וחשוב לשתף ולהסביר איך זה להיות מאמן ומה עובר עלינו, אבל במקום זה מתעסקים בראיון שלי בסוף המשחק".
 


טעויות: "טעיתי. אתם חושבים שאנחנו קוסמים אבל זה לא ככה. אני מתנצל בפניכם ששיחקנו לא טוב נגד חיפה אבל אני רוצה לשתף אתכם במה זה הפועל חולון. לפני שנה קמנו מהקרשים אחרי שלא היה בטוח שתהיה קבוצה. גם בנינו מערכת חדשה עם בעלים ומנכ"ל, הדיבורים על כישלון בפלייאוף נכונים".


דן שמיר עם עופר רחימי. נוק אאוט
דן שמיר עם עופר רחימי. נוק אאוט


עופר רחימי: "מכבי חיפה היתה דומיננטית. מבחינתנו היתה סדרה לא טובה וצריך לתת הרבה כבוד לחיפה שעשו סדרה יוצא מן הכלל ושיחקו אגרסיבי. גם עופר רחימי עשה דברים מאוד יפים".


מקום ראשון: "לא חשבתי שאנחנו קבוצה כ"כ טובה כדי להיות במקום הראשון. עשינו דברים יפים והיתה לנו קבוצה טובה. החברות הקבועות בצמרת לא היו שם השנה".


מכבי חיפה: "אנחנו לא הצלחנו לעצור את חיפה וכל התאמה שעשינו לא עבדה. אני אומר במלוא הכבוד לחיפה שלא היו פה הפתעות. ניצחנו אותם שלוש פעמים בעונה. לפלייאוף יש חוקים משלו ואנחנו כולנו בני אדם. בסופו של דבר היו להם אחוזי קליעה יוצאים מן הכלל והיינו קצת פחות טובים".


פיזיות: "גם במהלך העונה היו לנו משחקים מול קבוצות עדיפות פיזית, התקשינו. היה לנו משחק נגד נהריה בסגל מלא והם נתנו לנו בראש. שני המשחקים הראשונים היו בסימן ריבאונד ההתקפה של חיפה".





"הפיזיות הכריעה"


ישראלים: "יש לנו חושבים לעשות בעניין הסגל הישראלי. הקבוצה שלנו התחברה טוב וכולם עזרו. טוני יאנגר מרכיב מאוד חשוב במה שהיה לנו והוא דבק מדהים לקבוצה, אבל מצד שני הוא שחקן שחי על קליעה מבחוץ. הקליטה של צ'וברביץ' הושפעה מהיכולת של דריון אטקינס".


אליפות: "מסכים שהיתה הזדמנות ויש לכולם. היה ברור שהעונה הנוכחית כזו וזה באמת כואב ומבאס אבל זה חלק מהחיים שלנו.


אייזק רוזפלט: "אייזק רוזפלט היה חתום בסוף העונה הקודמת אבל אנשים חשבו שלא תהיה קבוצה, וברגע שהיתה לו הזדמנות לחתום בירושלים הוא חתם".





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי