קציקאריס: "באיירן זה לא משחק של להיות או לחדול"

פוטיס קציקאריס
פוטיס קציקאריס | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

מאמן האדומים לקראת משחק היורוקאפ הביתי מול מינכן (רביעי, 19:30 בספורט1): "זו מועמדת לזכות במפעל, אנחנו האנדרדוג". על מחליף לג'רלס: "מקווה שזה יקרה בקרוב". קינזי מחוץ לסגל

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קיימה הערב (שלישי) אימון מסכם לקראת המשחק מחר נגד באיירן מינכן (19:30, ישיר בספורטHD1). בקבוצה מגיעים דרוכים למשחק נגד אחת הקבוצות הטובות במפעל ולאחר עזיבתו של קרטיס ג'רלס, שעדיין לא הובא לו מחליף.

"זה לא קל למצוא מחליף לג'רלס מהרבה סיבות, בגלל השוק ובגלל המצב שאנחנו נמצאים בו עכשיו", סיפר פוטיס קציקאריס, "אנחנו רוצים למצוא את השחקן הנכון ואני מקווה שזה יקרה בקרוב".

המאמן התייחס גם ליריבה הגרמנית ובחר לשבח: "אני לא מאמין שזה משחק של לחיות או למות עבורנו. כמובן שזה משחק מאוד חשוב, כמו שיהיה מעתה והלאה ואני רוצה שנהיה מרוכזים לכל אורך המשחק. אפשר לומר שאנחנו האנדרדוג במשחק הזה. באיירן מינכן היא אחת המועמדות לזכות ביורוקאפ. מדובר בארגון גדול שמנסה לחזור ליורוליג. הם בנו קבוצה עם עומק וניסיון. זאת קבוצה מאוד כישרונית, קבוצה שתקפוץ על המגרש כדי 'להרוג' אותך. הם לא מוותרים ומשחקים עד השניה האחרונה, גם אם הם מובילים בשלושים או ארבעים הפרש".


קציקאריס. "באיירן קבוצה שמגיעה 'להרוג אותך'"

"אנחנו צריכים להיות מוכנים לזה ולהציג שיפור בהגנה, במיוחד בצבע כי הגבוהים שלהם מאוד אפקטיביים. נצטרך להיות גם באותה רמת אגרסיביות שהם משחקים איתה. הם קבוצה מאוד מוכשרת. אני רוצה שהקבוצה שלי תמסור את כמות האסיסטים שלהם. נצטרך לעשות עבודה טובה, להיות מרוכזים ולהגביל את כמות האסיסטים שלהם", סיכם היווני.

המאמן גם התייחס לטרנס קינזי, שעדיין לא מתאמן עם הקבוצה ועורך אימונים אישיים: "קינזי עובד טוב מאוד. כל יום הוא עובד יותר ואנחנו מקווים שבקרוב מאוד הוא יוכל לשחק איתנו כדי שניתן לו דקות שיכניסו אותו לקצב. זה משהו נוסף שממש חסר לנו – הפיזיות והנוכחות שלו על המגרש. אנחנו צריכים אותו שייתן לנו דחיפה נוספת בהגנה ובהתקפה ואנחנו מקווים שזה יקרה בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי