דיי: מתסכל שכל פעם מחליפים אותי, אני צריך זמן להיכנס לקצב

אוסטין דיי
אוסטין דיי | ערן לוף

פורוורד הפועל ירושלים מתוסכל לאחר ה-72:71 לגלבוע/גליל: "הצוות המקצועי צריך לחשוב מה חסר לנו. לשחק רק משחק אחד בשבוע זה לא משהו שאני מחכה לו". מאור שלח מסר: "יש שחקנים שצריכים לחנך להיות מחויבים"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הגיעה אתמול (שבת) לגן נר כדי להתאושש מהתבוסה לבודוצ'נוסט ביורוקאפ, אך שבה משם עם הפסד דרמטי וכואב (72:71) שמעמיד אותה על שלושה הפסדים רצופים בשתי המסגרות. ירושלים הובילה לקראת סיום המשחק, אבל דווקא במאני טיים אוסטין דיי וג'רום דייסון חיברו ארבע החטאות רצופות מקו העונשין והקבוצה של בית הלחמי ניצלה את ההזדמנות ורשמה ניצחון מרשים למרות יכולת רעה של דיאנג'לו הריסון וג'ייקובן בראון שרשמו רק 7/27 מהשדה.

מי שלא הצליח להסתיר את אכזבתו בסיום היה אוסטין דיי שגם אמש עשה פרצופים במהלך המשחק בכל פעם שהוחלף. לפורוורד הייתה הזדמנות להעניק ניצחון לקבוצתו כשקיבל את הכדור במהלך האחרון, אך הזריקה פגעה רק בטבעת. זה כבר זמן רב שהפורוורד לא מרוצה ממעמדו כשהטענה העיקרית שלו היא הקרדיט המועט שהוא מקבל וכעת נראה שקשה לו להכיל את הסיטואציה שלו, אישית וקבוצתית. "זה לא תפקידי להחליט אם זה רע או טוב כשמחליפים אותי, אבל זה מתסכל", ירה דיי. "אני שחקן שצריך זמן להיכנס לקצב וכל פעם שמחליפים אותי בגלל טעויות שהצוות המקצועי חושב שאני עושה מתסכל אותי. אני צריך להסתגל לכך שלא אקבל הרבה זריקות או דקות".

"אני לא יודע מה חסר לנו כדי להיות קבוצה טובה יותר", המשיך הפורוורד כששלח מסר להנהלה ולצוות האימון. "יש לנו הרבה כישרון ושחקנים טובים. אני חושב שזה משהו שהצוות המקצועי צריך לחשוב עליו, זה לא התפקיד של השחקנים להבין את זה. אני יכול לעשות רק את החלק שלי ואני צריך להשתפר. כל העבודה נפלה על מודי – הוא עובר על וידיאו, עושה סקאוטינג וצריך לאמן. הוא במצב מוזר כמאמן כרגע וזה קשה לו".

המצב אצל האלופה לא פשוט כשהיא עומדת כבר על שלושה הפסדים רצופים וכשהמשך השבוע מסדר לה משחקים לא קלים נגד באיירן מינכן החזקה שעומדת על מאזן מושלם ביורוקאפ, ומול הפועל חולון שרושמת יכולת גבוהה בחודש האחרון. למרות המצב הבעייתי, דיי מאמין שניתן עוד להוציא את העגלה מהבוץ: "אני חושב שיש לנו מה שצריך אבל זה צריך לנבוע בסופו של דבר מרצון וקצת מזל. כולנו צריכים להיות באותו קו מחשבה שאנחנו חייבים לנצח את שלושת המשחקים הבאים. אני מקווה שאף אחד לא חושב לשחק רק בליגה הישראלית כי משחק אחד בשבוע זה לא משהו שאני מחכה לו".

אוסטין דיי. מתוסכל (ערן לוף)
אוסטין דיי. מתוסכל (ערן לוף)

מודי מאור התייחס בסיום ליכולת של דיי ושלח מסר לשחקנים שלא מראים מספיק מחויבות: "אנחנו צריכים להתגבש לקבוצה. זה אחד האתגרים שיש לנו ואחד הדברים שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשפר. אנשים צריכים לאהוב אחד את השני ומשם יצמחו דברים טובים. אוסטין יכול לעשות דברים שאף אחד אחר לא יכול לעשות, אבל הוא צריך ללמוד לעשות אותם בשטף הקבוצתי שלנו. אנחנו נמשיך לדחוף אותו כל יום כדי שנראה עוד הופעות כמו בחצי השני מבחינת גישה, אינטנסיביות ומחויבות. חוסר מחויבות מצד השחקנים? יש אנשים שאלה תכונות מולדות אצלם ויש אנשים שצריך לחנך ולאמן אותם לזה, וזה מה שנעשה כדי להוציא את המקסימום מהסגל שלנו. זו לא הדרך שלנו להחליף שחקנים על ימין ועל שמאל".  

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מודי מאור. כל העבודה נפלה עליו (אודי ציטיאט)
מודי מאור. כל העבודה נפלה עליו (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי