פלדין להט, הפועל ירושלים דרסה 73:100 את נס ציונה

אמארה סטודמאייר
אמארה סטודמאייר | אודי ציטיאט

האדומים חגגו נגד הכתומים ורשמו ניצחון ליגה רביעי ברציפות, פלדין קלע 24 נקודות ב-24 דקות, ערב מרשים גם לסטודמאייר. מנגד, רק טל דן הראה ניצוצות עם17נקודות

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגת ווינר נמשך היום (שני), כשבמשחק המרכזי, מחזיקת הגביע הפועל ירושלים, אירחה את הכתומים מנס ציונה ב'פיס ארנה'. 

הפועל ירושלים – עירוני נס ציונה

ברבע הראשון, הירושלמים פתחו את המשחק באיטיות. טל דן מנס ציונה עשה כל מה שהוא רוצה בצבע, ו-1:54 לסיום הרבע הראשון, הכתומים עוד הובילו בנקודה. אבל אז התחילה החגיגה של האדומים. ג'יימס פלדין התחמם, ג'וש אואנס נכנס לעניינים והחבורה של עודד קטש הספיקה לרשום ריצת 3:11 עד לסיום הרבע, ולרדת ביתרון 20:27 בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני המשיך באותו הקצב, האדומים יצאו כמו מלוע של תותח ונהנו משיתוף פעולה נהדר בין אמארה סטודמאייר לליאור אליהו. החבורה של נדב זילברשטיין הייתה חסרת תשובות, והאדומים ירדו למחצית ביתרון 37:54


משחק נהדר לחניכים של עודד קטש (אודי צטיאט)

המחצית השנייה הפכה לגארבג' טיים. סטומדאייר, פלדין ואואנס השאירו את ההגנה הכתומה מתוסכלת, וכבר עלו ליתרון שיא של 24 נקודות. עודד בורנשטיין קלע מחוץ לקשת, אך לא הצליח לנחם את קבוצתו. הירושלמים הובילו 55:76 בסיום הרבע השלישי.

הרבע הרביעי כבר היה חסר חשיבות, עודד קטש המרוצה נתן מנוחה לכוכבים, וראה כיצד יוגב אוחיון ובר טימור מגדילים את ההפרש ל-32 בשיא.   __:__ לירושלמים בסיום. 


תמיר בלאט מטריף מהספסל (אודי צטיאט)

ג'יימס פלדין היה רמה מעל כולם הערב עם 24 נקודות ב-24 דקות, ואחוזים מרשימים מחוץ לקשת. סטודמאייר הוסיף 14 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-22 דקות, ותצוגת תכלית גם לג'וש אואנס שקלע 14 נקודות ב-100% מהשדה והעונשין, אליהם הוסיף גם 7 ריבאונדים.

תוצאות נוספות:
בני הרצליה – מכבי אשדוד באר טוביה 97:86
גלבוע גליל – עירוני נהריה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי