חולון גברה על הפועל ת"א, שהסתבכה במאבק על הפלייאוף

קורי וולדן
קורי וולדן | דני מרון

וולדן צלף 29 נקודות, שמחון הוסיף 24 והמקומיים רשמו 89:97, שיא שלשות ושמרו על הסיכוי לסיים במקום השני, בעוד האדומים זקוקים לניצחון על הפועל ירושלים במחזור הסיום כדי להבטיח את מקומם בין שמונה האחרונות

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 והלפני אחרון בליגת ווינר סל ננעל הערב (חמישי) עם המשחק המסקרן בין הפועל חולון להפועל תל אביב, בסיומו המארחת ניצחה 89:97, השיגה ניצחון חמישי ברציפות, סוויפ על האדומים ושמרה על הסיכוי לסיים את העונה הסדירה במקום השני. מנגד, כמובן שחולון סיבכה את הפועל תל אביב, שרק במחזור הסיום ביום שני תדע אם תצליח להשתחל לפלייאוף או שמא תסיים את העונה מוקדם מהצפוי.

אחרי שהערב החל עם דרמה ענקית באילת, בסיומה בני הרצליה נשרה לליגה הלאומית אחרי 27 שנה, בחולון המשחק היה צמוד רק עד לרבע השלישי, במהלכו הצליחה חולון לייצר ריצת 0:10 שממנה כבר האדומים של דני פרנקו פשוט לא חזרו. הפועל ת"א אמנם ידעה שניצחון יבטיח לה את המקום בפלייאוף, אבל קורי וולדן עם 29 נקודות התעלל בה (6 מ-9 מחוץ לקשת), גם עמית שמחון להט עם 24 נקודות (5 מ-10 לשלוש) והשניים הובילו את הקבוצה של דן שמיר לניצחון.

אגב, גם בשני הביקורים הקודמים של הפועל ת"א באולם היא הובילה עד המחצית השנייה, אך גם הפעם בסופו של דבר הפסידה בפער דו ספרתי. ועוד פרט מעניין לא פחות ואף יותר, לחולון היו בסך הכל 17 שלשות (מ-34 ניסיונות, 50 אחוז) הערב והיא השוותה את שיא המועדון, אבל גם את שיא האיבודים – לא פחות מ-26 היו לה.


וולדן. ערב אדיר מחוץ לקשת (עדי אבישי)

במחזור הסיום בשבוע הבא תתארח הפועל חולון אצל מכבי אשדוד והיא תצטרך לנצח ולקוות שהפועל ירושלים תמעד אצל הפועל ת"א – ניצחון של מחזיקת הגביע ישאיר את חולון במקום השלישי ועלול להותיר את הפועל ת"א מחוץ לפלייאוף, בעוד ניצחון של פרנקו ושחקניו ישרת את שתי הקבוצות שהתמודדו הערב ראש בראש. האדומים בוודאי יקוו במשחק המכריע ליכולת טובה יותר מג'מאל שולר, שקלע חמש נקודות בלבד וכולן ברבע האחרון למרות 20 דקות על הפרקט.


קלעו להפועל חולון:
קורי וולדן 29 נקודות, עמית שמחון 24, שלומי הרוש 11, איגור קולשוב 9, דקוואן ג'ונס ושון ג'ונס 7 כל אחד, רועי הובר ודריון אטקינס 4 כ"א, סקוטי ריינולדס 2.

קלעו להפועל תל אביב: ג'רל מקניל 21, רביב לימונד 17, דשון סטיבנס 16, גרלון גרין 11, תומר גינת 9, ריצ'ארד האוול 8, ג'מאל שולר 5, ים מדר 2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי