דרוקר: "נבוא למשחק נגד מכבי כמו קבוצה שעשתה משהו"

שרון דרוקר
שרון דרוקר | דני מרון

מאמן אילת חגג אחרי ה-1:3 בסדרה נגד נס ציונה והעלייה לפיינל-פור: "זו לא הפעם הראשונה שלי, אבל אני מתרגש - כיף להעפיל עם הלוחמים האלה". זילברשטיין: "אנחנו עניים מבחינת תקציב, אבל עשירים מבחינת רוח"

(גודל טקסט)
זה הלך קשה, אך הפועל אילת היא העולה הרביעית והאחרונה לפיינל-פור לאחר 90:98 בחוץ על סקציה נס ציונה ו-1:3 בסדרה שסידר לה מפגש מול האלופה מכבי תל אביב בשלב ארבע האחרונות. חצי גמר השני יפגיש את הפועל ירושלים ומכבי ראשון לציון.


שרון דרוקר סיכם: "לפעמים בתור מאמן אתה מדמיין מצבים והייתי כבר בסרטים ובמקומות, אבל החבורה הלוחמת הזו זה משהו פשוט מדהים. נאבקנו להביא עוד זר ולא נתנו לנו, אז אמרנו שכך נגיע לפיינל-פור, והגענו. זו הרגשה כזו כיפית לתת לעיר הזו קצת שמחה וגאוות יחידה. יש כל כך הרבה תודות להגיד, אבל העונה עוד לא נגמרה. אנחנו רוצים להגיע לחצי הגמר כמו שצריך. זה לא הפיינל-פור הראשון שלי, אבל אני מתרגש כי זה כיף להגיע עם הלוחמים האלה".


העונה שעברה על הפועל אילת: "רק הבחורים האלה. הם בוגרים ויודעים מה הם רוצים. הם החליטו להיות ביחד מהרגע הראשון. אני לא צריך להגיד להם לחפות אחד על השני ולעזור, הם כאלה. התחלנו להתאמן אי שם בקיץ והיו לנו מלא מכשולים. זה מחשל, אבל אני לא ממליץ על זה לאף אחד. מגיעות מחמאות לנס ציונה שמיררה לנו את החיים. נדב מאמן מצוין. אני שמח שעשינו את זה ואנחנו נהיה איתכם עד הסוף. כסף לבונוסים? חסר להנהלה שלא (צוחק)".



מוקדם לדבר על העונה. נדב זילברשטיין (דני מרון)


על מכבי תל אביב היריבה בחצי הגמר: "איך מתכוננים? אני לא יודע, כי לא ראיתי אותם בזמן האחרון. אני רואה רק את נס ציונה ומקיא את זה כבר. אנחנו נצטרך לבוא להיכל כמו קבוצה שעשתה משהו, ועשינו משהו. נצטרך לשחק כדורסל אגרסיבי וחזק בשביל לנסות לעשות את הבלתי יאומן".


המאמן המפסיד נדבר זילברשטיין סיכם: "לפני שאסכם, מזל טוב גדול לאילת שעשתה עונה סדירה מצוינת וסדרה יפה מאוד. שיהיה להם בהצלחה בפיינל-פור ומגיע להם קרדיט גדול. זו עונת שיא מבחינתנו בליגה. עשינו עונה היסטורית גם באירופה עם קמפיין יוצן מן הכלל והפסד בסדרה הזו לא יוריד באחוז אחד ממה שעשינו. אנחנו אמנם מועדון שעני מבחינת תקציב, אבל עשיר מאוד ברוח וזה המקום להודות בקטנה לצוות המדהים שיש לי ולשחקנים הנפלאים. זה למעשה סוף של תקופה כי עם רוב השחקנים אנחנו הולכים כבר שנתיים ביחד. הם עשו עבודה יוצאת מן הכלל לאורך כל כיום כל היום ומגיע להם שאפו גדול. שאפו אדיר גם לקהל שנתן את הצגה ולכל מי שסובב את עירוני נס ציונה".


העונה הבאה: "אני לא יודע מה אפשר לצפות, מוקדם ללכת קדימה כי אי אפשר לדעת מה יהיה. אנחנו צריכים להירגע ולעכל את העונה הזו. יש פה הרבה מאוד אמוציות עכשיו ובכל סוף יש עצבות מסוימת. מאוד רצינו לעשות פיינל-פור, שמנו הכל פה על המגרש, באמת, אבל בסוף נכנעו לקבוצה יוצאת מן הכלל. המשכיות עם הזרים? אני לא יודע מי יהיה ומי לא, זה מוקדם לענות על שאלה כזו חמש דקות לאחר משחק. נשב ונראה מה קורה. חזון למועד".


אלייז'ה בראיינט שהצטיין עם 23 נקודות אמר: "אני חושב שהיינו ביחד לאורך כל הסדרה וזה היה מפתח שלנו העונה. נכון שהיה לי משחק טוב הערב, אבל כל הקבוצה הגיעה להילחם וזו הסיבה לניצחון". על היריבה מכבי תל אביב: "כולם עייפים מאוד מהפלייאוף, אבל יש לנו הרבה אנרגיה ואנחנו נגיע מוכנים למשחק. הלילה אנחנו נחגוג את מה שעשינו ומחר נתחיל לעסוק ביריבה". 




נשארו ביחד לאורך כל העונה. שחקני הפועל אילת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי