ספרופולוס: "בגביע ובליגה יש פיינל-פור, אני לא מבין את זה"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | עדי אבישי

מכבי תל אביב העפילה לגמר אחרי 83:85 דרמטי על הפועל אילת, המאמן ביקר: "הובלנו את הטבלה לאורך כל העונה ואז מגיעים למשחק אחד, ברור שנהיה לחוצים"

(גודל טקסט)
חצי הגמר הראשון של פיינל פור 2019 היה דרמטי במיוחד ולרגעים כבר נראה היה שהפועל אילת תצליח להדהים את האלופה המכהנת, אבל מכבי תל אביב, גם ללא עידוד מצד ארגון האוהדים "THE GATE" שהחרים את האירוע, העבירה הילוך בדקות הסיום ובהובלת סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק הכניעה 83:85 את קבוצתו של שרון דרוקר והשיגה את הכרטיס הראשון לגמר שיכריע את זהות אלופת 2018/19.


הפועל אילת הצליחה לקלוע חמש נקודות רצופות בדקה האחרונה ומפיגור 82:75 צימקה לשתיים הפרש בלבד, וכך מצאה את עצמה בשניות הסיום עושה ככל שביכולתה כדי להפוך את הקערה על פיה ובסופו של דבר גם זכתה להזדמנות לנצח את המשחק, אבל הוצאת חוץ מתחת לסל של האלופה, כשנותרו שתי שניות בלבד לסיום, הסתיימה בחטיפה צהובה ובסיום צהוב לחצי הגמר הראשון.


יאניס ספרופולוס סיכם: "ברצוני לברך את השחקנים על הניצחון, שהוא הדבר החשוב ביותר בשלב הזה של העונה. המשחק היה מותח, המשחקים האלה פתוחים וכל קבוצה שמגיעה לחצי הגמר רחוקה ניצחון אחד מעלייה לגמר ושניים מזכייה בתואר. היו הרבה עצבים ומעט כדורסל, אבל אני חושב ששלטנו בהתמודדות לכל אורכה".


"אנחנו צריכים להיות שם ברגעים הלחוצים ומה שחשוב זה לקבל את ההחלטות הנכונות", הוסיף המאמן היווני. "לא הצלחנו לגמור את המשחק בשלב מוקדם ונתנו להם הזדמנות לנצח, אבל בסופו של דבר השחקנים לקחו היום את ההחלטות הנכונות".


על השיטה: "גם בליגה וגם בגביע משחקים בשיטת פיינל-פור, אני לא כל כך מבין את זה. הובלנו את הטבלה לאורך כל העונה ואז מגיעים למשחק אחד, ברור שנהיה לחוצים".



 שחקני מכבי ת"א חוגגים את העלייה לגמר (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי