טאריק בלאק חתם במכבי תל אביב לשנתיים נוספות

טאריק בלאק
טאריק בלאק | עדי אבישי

הסנטר (27) שהצטיין בעונה החולפת ימשיך באלופה לפחות עד 2021, כשבחוזהו סעיף יציאה ל-NBA גם הקיץ וגם בקיץ הבא. המאמן יאניס ספרופולוס: "הוא שחקן אדיר, מאוד מרוצה מההחתמה וצופה לנו עתיד משותף גדול"

(גודל טקסט)
בשורות טובות לאוהדי מכבי תל אביב: המועדון הודיע היום (שלישי) חגיגית על כך שהסנטר טאריק בלאק בן ה-27, ממצטייני האלופה בעונה החולפת, חתם בקבוצה לשנתיים נוספות. לבלאק, כידוע, עבר עשיר ב-NBA שם רשם 227 משחקים במדי לוס אנג'לס לייקרס ויוסטון רוקטס, ואף שיתף פעולה עם קובי ברייאנט. כדי לשכנעו להישאר, בחוזה יש לשחקן אופציית יציאה ל-NBA גם בקיץ הנוכחי וגם בקיץ הבא.


בלאק הצטרף למכבי הקיץ מקבוצת יוסטון רוקטס. הוא החזיק בממוצע של 11 נקודות למשחק יורוליג עם 69.9% מהשדה, והוריד 5.4 כדורים חוזרים (ב-21 דקות בממוצע). בלאק אף הוביל את שחקני מכבי העונה עם 13.8 במדד באירופה. במסגרת הליגה רשם 9 נק' בממוצע, 6.1 ריבאונדים וחסם 1.1 זריקות ב-18.7 דקות בממוצע. המשחק הזכור של בלאק היה ברבע גמר הפלייאוף בדרבי נגד הפועל תל אביב, אז הספיק לבצע תוך חמש דקות לא פחות מ-5 חסימות ובכך השווה את שיא הפלייאוף. במשחק האליפות נגד מכבי ראשל"צ תרם בלאק 11 נקודות.


כצפוי, במכבי בירכו על המהלך. המאמן יאניס ספרופולוס אמר לאתר המועדון: "אני מאוד גאה ושמח עבור מכבי ועבור טאריק בלאק. ברור לנו שהוא שחקן NBA ונאחל לו להיות כזה, אבל אנחנו שמחים מאוד שהוא נשאר. אני יודע שמדובר באישיות נהדרת ושחקן אדיר. הייתה לי הזדמנות לאמן אותו בשבעת החודשים האחרונים ואני חושב שצפוי לנו עתיד משותף גדול. אני מאוד מרוצה מההחתמה שלו".



טאריק בלאק (עדי אבישי)




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#RE5P3CT

A post shared by Maccabi Tel Aviv Basketball (@maccabitlv) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי