דיווח בסרביה: מכבי תל אביב עוקבת אחרי סטפן יוביץ'

סטפן יוביץ'
סטפן יוביץ' | Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images

הרכז שזכה באליפות עם באיירן מינכן וסיים את חוזהו עשוי להצטרף לקבוצה של ספרופולוס, גם האקסית הכוכב האדום בלגרד הגישה הצעה והוא מבחינתו מקווה לעבור ל-NBA, כשיוסטון הוזכרה כמועמדת

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיון להשלים בהקדם את סגל הקבוצה לעונת המשחקים 2019/20 ובתקשורת הספרדית נכתב היום (שלישי) על שם חדש/ישן שמועמד להצטרף הקבוצה: הרכז הסרבי סטפן יוביץ'.

יוביץ' (28, 1.99 מטרים) סיים את חוזהו בבאיירן מינכן עם זכייה באליפות וכעת הוא ושואף להתקדם לליגת ה-NBA, אבל בארצו נכתב כי סיכוייו להשיג חוזה בליגה הטובה בעולם קלושים ועל כן נראה שהוא יישאר באירופה – כשהשתיים שמוזכרות בעניינו הן הכוכב האדום בלגרד ומכבי תל אביב. נזכיר כי השבוע מכבי תל אביב החתימה את נייט וולטרס לשנתיים, מי שהגיע בזמנו לכוכב האדום כמחליפו של יוביץ'.

באיירן עצמה מקווה להצליח להשאיר את השחקן, אבל בסרביה נטען כי הכוכב האדום לא תצליח להתחרות כלכלית עם הצעות אחרות שהוא עתיד לקבל ומכאן שקיימת האפשרות שיגיע לתל אביב אם יאניס ספרופולוס לא ימצא רכז. לאחרונה הוא הוזכר כמועמד ליוסטון רוקטס, אלא שבסרביה מפקפקים באפשרות שיחבור להארדן.

יוביץ' פרץ כאשר הגיע ב-2014 לכוכב האדום בלגרד ואחרי שלוש שנים עזב אותה לטובת הליגה הגרמנית, כשכבר באותו קיץ הוא הוזכר לראשונה כמועמד למכבי תל אביב. הוא נחשב למוסר איכותי למרות גובהו ובשנותיו הראשונות בסרביה קבע את שיא האסיסטים ביורוליג דאז (19 מול באיירן מינכן שרכשה אותו כעבור שנה).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי