אלישי כדיר: "עשיתי את ההחלטות הנכונות לאורך הקריירה"

אלישי כדיר, ג'יי פי טוקוטו
אלישי כדיר, ג'יי פי טוקוטו | דני מרון

הפורוורד החדש של הפועל תל אביב בראיון ל-103FM: "לא נעלמתי. אני מחפש ליהנות, ובהפועל יש הטירוף הזה. היה לי חיבור ראשוני עם בית הלחמי וזה התאים כמו כפפה. התקופה במכבי ת"א? חוויתי משהו ששחקן צריך לחוות"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רגע לפני שעומרי כספי חתם במכבי תל אביב, ליריבה העירונית הגיע שחקן מאותו דור שגדל יחד איתו והפך לאחד הישראלים הוותיקים בליגה: אלישי כדיר חתם מוקדם יותר השבוע בהפועל תל אביב והוא מקווה לקחת את האדומים כמה שיותר רחוק.

"ישבתי עם אריאל בית הלחמי עוד לפני שהוא זכה עם העתודה באליפות השנייה", סיפר כדיר בראיון לתוכנית הספורט של רדיו 103FM הערב (שלישי), "היה לי חיבור ראשוני איתו. שאיפות? השאיפות שלי הן ליהנות, אני מחפש להשפיע ולהיות חלק מהמשחק, עם הקהל הזה והאנרגיות זה בדיוק מה שאני צריך, עם איך שאריאל בנה את הקבוצה זה התאים כמו כפפה".

עבר בהרבה קבוצות בקריירה: "החיים מובילים אותך להרבה מאוד מקומות, הרבה מאוד אכזבות, חוויות, שמחה ועוד דברים. אני לא יודע למה לא נתפסתי בקבוצה מספר שנים, זה הרבה דברים בדרך. לפעמים זה מאמן, לפעמים שכר, יש הרבה משתנים. אחרי שאתה מסיים חוזה של שנתיים-שלוש אתה רואה דברים אחרת. הכי הרבה שהייתי בקבוצה זה שלוש שנים – ברמת גן, באילת ובהפועל ירושלים".

כדיר.
כדיר. "לא יודע למה לא נתפסתי בקבוצה אחת כמה שנים" (עדי אבישי)

"עשיתי את ההחלטות הנכונות לאורך הקריירה", הוסיף כדיר, "לא מצטער גם אם זאת היתה עונה טובה וגם אם לא. אם זאת היתה החלטה טובה אפשר לדעת רק בדיעבד. אני לא מצטער, הדברים שעברתי בכדורסל הישראלי, הטובים והפחות טובים, עשו לי רק טוב. התקופה במכבי תל אביב? חוויתי משהו ששחקן צריך לחוות, יכול להיות שלא הייתי בשל והסיטואציה לא היתה טובה, אין לי על מה להצטער".

החיבור עם הפועל ת"א: "ראיתי את אריאל בעתודה, ואת הביטחון שהוא נותן לשחקנים. הפועל תל אביב זה סרט אחר לגמרי. יש שחקנים צעירים ויש כאלה בתחילת הקריירה או בדרך לשיא שלהם, שחקן עם ניסיון זה משהו שיכול לעזור. גם הטירוף הזה של הקהל, אני זקוק לו. אני שחקן שיכול לתרום וככה אריאל בנה את הקבוצה. לדעתי זאת הבנייה הנכונה, שיש שחקנים שיכולים לשחק על שתי עמדות".

יכול לעמוד בקצב: "כל שחקן רוצה לשחק כמה שיותר ולקלוע כמה שיותר, בגיל 32 הרצון שלי זה לא להיות 40 דקות על המגרש, זה יותר מה שאני נותן על המגרש. הדברים שאני עושה טוב, אלה הדברים שמנצחים משחקים וזה מה שיעזור לקבוצה להגיע להישגים".

כדיר.
כדיר. "הדברים שאני עושה טוב, אלה הדברים שעוזרים לנצח" (עדי אבישי)

נעלם מאז האליפות עם גלבוע/גליל: "לא נעלמתי, אז נכון שלא הייתי שחקן העונה אבל קבוצות ששיחקתי בהן היו במשך שנים רצופות קבוצות של גמרים ופיינל פור. כן הייתי רוצה עוד אליפות אבל אפילו אם מסתכלים על נס ציונה, כשאני הגעתי עליה היא היתה מועמדת לירידה והם עשו השנה עונה יפהפיה גם באירופה וגם נגיעה מהפיינל פור בליגה. קבוצות ששיחקתי בהן כן עשו הצלחה. קשה לקחת אליפות, אבל הקבוצה כן הצליחה".

האווירה בדרייב אין: "לשמחתי, הייתי בכל תסריט. גם קבוצות גדולות וגם קטנות. כשאתה משחק אתה לא שומע באמת את השיר ומה אומרים, אבל הרעש והאווירה זה מאוד אמוציונלי וזה עוזר לי, זה משהו שאני אוהב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי