ניצן חנוכי ימשיך בבני הרצליה: "המטרה – חזרה לליגת העל"

ניצן חנוכי
ניצן חנוכי | בני הרצליה, רשמי

הקפטן ישחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית: "תחושת המחויבות שלי למועדון עצומה. יש בי רצון לתרום כמה שיותר לקבוצה במשימה שניצבת בפנינו העונה. מיקי גורקה: "מנהיג אמיתי. חלק חשוב בפאזל שלנו"

(גודל טקסט)

בני הרצליה הודיעה היום (שישי) על המשך דרכו של ניצן חנוכי (33, 1.94) בקבוצה, אשר ישחק במדיה גם במסגרת הליגה הלאומית. חנוכי, אשר משמש כקפטן הקבוצה, חזר אשתקד לקדנציה שנייה במועדון מהשרון, ורשם בעונה שעברה ממוצעים של 2.9 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-1.0 אסיסטים למשחק.

הגארד לאחר ההודעה: "תחושת המחויבות שלי למועדון עצומה – יש כאן אנשים שאני מכיר מגיל 10, וקיבלתי פה את ההזדמנות הראשונה שלי להיות שחקן משמעותי בליגת העל. היה לי חשוב להישאר ויש בי רצון לתרום כמה שיותר לקבוצה במשימה שניצבת בפנינו העונה – חזרה לליגת העל".

מאמן הקבוצה החדש, מיקי גורקה: "אני שמח שניצן בחר להמשיך בקבוצה למרות ירידת הליגה, הוא חלק חשוב בפאזל שלנו. מנהיג אמיתי, שחקן מנוסה שחווה כמעט הכל בכדורסל הישראלי, והליגה השנייה היא אתגר בשבילו בדיוק כמו בשבילנו. שחקן ברמתו ובניסיונו חשוב מאוד לקבוצה כמו שלנו והחתמתו היא צעד נוסף בבניית סגל שיוכל לעמוד במטרות הללו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי