ספרופולוס: "גילינו שיפור בהגנה ובהתקפה היינו נהדרים"

יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס | באדיבות טורניר אנוויל

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מה-72:82 בשטרסבורג, שהיה ניצחון הבכורה של האלופה בהכנה לעונה: "התמודדנו טוב יותר אחרי שני המשחקים הראשונים". דורסי שהצטיין: "אנחנו קבוצה חדשה, עדיף להיתקל במכשולים עכשיו"

(גודל טקסט)

אחרי שני הפסדים בטורניר ההכנה הראשון שערכה מכבי תל אביב בתחילת השבוע בפולין, אמש (רביעי) הצליחו יאניס ספרופולוס ושחקניו להכניע 72:82 את שטרסבורג הצרפתית, במשחק שפתח את הטורניר בצרפת ובמסגרתו כבר הערב (21:00) תפגוש אלופת המדינה גם את שולה ובשבת ייערך משחק נוסף, כשהיריבה תיקבע בהתאם לתוצאות הטורניר בו משתתפות גם לה מאן, מטרופוליטאן, הכוכב האדום בלגרד ובשיקטאש.

עומרי כספי עדיין חלוד ולא הצליח לקלוע בשבע דקות וחצי ששיחק, אלא שטיילר דורסי סיים עם 20 נקודות והוביל ריצת 0:17 במחצית השנייה בדרך לתוצאה שנשמע שסיפקה את ספרופולוס, שאמר לאתר הרשמי של המועדון: "התמודדנו היום טוב יותר אחרי שני המשחקים הראשונים. שיפרנו את המשחק שלנו במיוחד במחצית השנייה, היינו טובים יותר בהגנה ובהתקפה היינו נהדרים. קלענו הרבה נקודות במחצית השנייה, אבל אני לוקח מהמשחק הזה בעיקר את השיפור בהגנה, השגנו הרבה חטיפות ויצאנו למתפרצות ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

דורסי, המצטיין במשחק כאמור, הוסיף לדברי מאמנו: "אנחנו מרגישים טוב. הייתה לנו מחצית ראשונה קשוחה, אבל שיפרנו את ההגנה שלנו בסיום. השגנו עצירות וענינו בהתקפת מעבר בצד השני. ההגנה ניצחה לנו את המשחק. אנחנו קבוצה חדשה, יש לנו עוד הרבה מה ללמוד ביחד. המשחקים האלו מכניסים אותנו לכושר ומכינים אותנו לדבר האמיתי. עדיף להיתקל במכשולים עכשיו, לפני שהעונה מתחילה".

דורסי. "עדיף להיתקל במכשולים עכשיו" (מכבי ת"א, האפליקציה הרשמית)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי