ירושלים גברה 77:87 על ססארי, 15 נקודות לבראון ולבריימו

ג'יימס פלדין
ג'יימס פלדין | הפועל "בנק יהב" ירושלים

מחזיקת הגביע ניצחה את היריבה האיטלקית בפעם השנייה בשבוע האחרון וסיימה במקום השלישי בטורניר קליארי. הרכז והסנטר (שהוסיף 14 ריבאונדים) הובילו את הקלעים

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים סיימה במקום השלישי בטורניר קליארי, לאחר שגברה הערב (ראשון) 77:87 על דינמו ססארי, מה שהיה ניצחונה השני השבוע על הקבוצה האיטלקית. קבוצתו של עודד קטש התאוששה מהתבוסה הקשה שספגה אמש מחימקי מוסקבה, למרות היעדרותו של טיישון תומאס הפצוע. האדומים סיימו את מחנה האימונים בארץ המגף ויחזרו ארצה לקראת משחקי גביע ווינר.

ירושלים פתחה בחמישייה עם ג'ייקובן בראון, ג'יימס פלדין, טרנט לוקט, סולימאן בריימו ועידן זלמנסון. הרבע הראשון התנהל בקצב גבוה, כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר בריחה ובסיומו העניקו קופשאס ובריימו יתרון 23:27 למחזיקת הגביע. ג'אמל מקלין הוותיק, שעלה מהספסל, הוביל את ססארי למהפך ביחד עם אקס ירושלים קרטיס ג'רלס. תמיר בלאט הגיב בריצת 0:8 פרטית, בהמשך הוסיף שלשה ודאג להוריד את קבוצתו להפסקה ב-40:45.

ג'רלס שוב קירב את ססארי, אבל עבירה טכנית לחובתו החלה את הבריחה הירושלמית, בראון ונמרוד לוי צלפו ממרחק בדרך ל-12 נקודות ללא מענה והורידו את הקבוצה מהבירה ביתרון 54:68 לקבוצה מהבירה. ספיסו וג'נטילה החלו לנגוס בהפרש וכמעט מחקו אותו כליל, אבל לוי מעבר לקשת ובראון מהקו מנעו מהפך. מהלך בין שניים נהדר של בלאט ובריימו ביסס את היתרון וסל נוסף של זלמנסון הבטיח מעשית את הניצחון, 77:87 בסיום לאדומים.

קלעו להפועל ירושלים: סולימאן בריימו (14 ריבאונדים) וג'ייקובן בראון 15 נקודות כל אחד, תמיר בלאט 13, טרנט לוקט ומינדאוגאס קופשאס 10 כ"א, נמרוד לוי 9, עידן זלמנסון 6, ג'יימס פלדין 5, אייזיאה קאזינס 4. בר טימור שותף ולא קלע.

הקלעים הבולטים של ירושלים הערב - ג'ייקובן בראון וסולימאן בריימו (הפועל ירושלים)
הקלעים הבולטים של ירושלים הערב – ג'ייקובן בראון וסולימאן בריימו (הפועל "בנק יהב" ירושלים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי