גביע המדינה יוצא לדרך: חבל מודיעין תנסה להפתיע את נס ציונה

רביב לימונד עם שחקני נס ציונה
רביב לימונד עם שחקני נס ציונה | עדי אבישי

הסיבוב הראשון ייפתח מוקדם מהרגיל באולם ברמלה בשל השתתפות הכתומים ביורופקאפ, המאמן אלון שטיין מודע ליחסי הכוחות: "אנחנו קבוצה צעירה שיהיה זה אתגר בשבילה"

(גודל טקסט)

הסיבוב הראשון של גביע המדינה ייצא לדרך כבר מחר (רביעי), כאשר במשחק שהוקדם בשבוע תארח הפועל חבל מודיעין את עירוני נס ציונה. כידוע, נס ציונה תפתח את הופעותיה ביורופקאפ ולכן היא זכתה להקדמת המשחק, שייערך בסך הכל יומיים אחרי ה-71:79 על עירוני נהריה אתמול.

ניצחונה של נס ציונה אתמול בנהריה היה גם הראשון שלה העונה בליגה, ונראה שגם מחר היא תיאלץ להסתדר ללא דקוואן קוק הפצוע שבשלב זה מוגדר בספק למשחק. לעומתה, הפועל חבל מודיעין, שעלתה לראשונה לליגה הלאומית ועדיין ממתינה להשלמת השיפוצים הנדרשים באולמה הביתי בשוהם, תארח גם מחר באולם ברמלה.

את חבל מודיעין מאמן אלון שטיין ואחד הזרים של הקבוצה שיחק בעבר בנס ציונה, איוואן אסקה, כשהזר השני הוא דיאנדרה פארקס. הסגל הישראלי כולל את טוני יאנגר הוותיק, עמית ביר-כץ, רז נסים כהן, רומן רובינשטיין, אלן סקוורר,תום ספקטור, דיוויד מוסינדי, אוראל לוי, דין שמיר ואיתי בר לב.

לקראת המשחק אמר שטיין: אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, מאומנת מאוד, שהשלד שלה ( הישראלים +קוק + המאמן) נמצאים כבר כמה שנים ביחד. הרבה שחקנים עם איכויות גבוהות. קבוצה שעשתה תוצאות מצויינות גם בהכנה לעונה וכמובן הניצחון אתמול בנהריה. יחסי הכוחות די ברורים. בשבילנו כקבוצה חדשה וצעירה זה יהיה אתגר לבוא ולהתמודד מולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי