בשני: מכבי ת"א מחפשת ניצחון שמיני ברציפות נגד נהריה

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

אחרי הניצחון הענק ביוון, הצהובים חוזרים לליגה שם הם עדיין בלתי מנוצחים העונה ורוצים להמשיך בתקופה הטובה. הסגולים באים אחרי ניצחונות על הפועל אילת והפועל ת"א ויחפשו להשיג ניצחון ליגה שני אי פעם בהיכל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה מיוון אחרי הניצחון הענק 65:90 על אולימפיאקוס, בסיומו של שבוע עמוס, ומחר (שני) תחזור לליגה כשתארח את עירוני נהריה בהיכל מנורה.

הצהובים עדיין בלתי מנוצחים בארבעת המחזורים הראשונים, ומגיעים למשחק עם רצף של שבעה ניצחונות ברציפות, ארבעה מתוכם ביורוליג, ורוצים להמשיך ביכולת הזו לקראת אלבה ברלין ביום חמישי. סקוטי ווילבקין נמצא בכושר נהדר, עם 26 נק' בניצחון על הפועל ירושלים לפני שבוע ו-19 נק' נגד אולימפיאקוס, ועם סגל עמוס שמות כמו טיילר דורסי, נייט וולטרס ועומרי כספי לצידו הקבוצה של יאניס ספרופווס לא אמורה להתקשות נגד הצפוניים.

נהריה השוותה רק בשבוע שעבר את המאזן שלה בליגה ל-2:2, עם ניצחון 84:86 על הפועל תל אביב בבית, וחמישה ימים לפני כן גם עלתה לשמינית גמר הגביע עם 63:70 על הפועל אילת. ניצחון מפתיע בתל אביב יעלה את הסגולים למאזן חיובי, רגע לפני מפגש כפול נגד הפועל גלבוע/גליל בגביע ובליגה. הם יסתמכו בעיקר על ג'רל מקניל, שמגיע בכושר שיא לאחר 27 נק' על הפועל ת"א, אבל יזדקקו להרבה מזל אם הם רוצים לגבור על האלופה בבית.

הניצחון האחרון של נהריה על מכבי ת"א היה במאי 2017, והוא היחיד ב-21 המפגשים בעונה הסדירה בין שתי הקבוצות בהיכל מנורה. רק לפני כחודש הדיחו הצהובים את הקבוצה הצפונית בחצי גמר בגיע הליגה, אמנם בדרך להפסד בגמר לעודד קטש ושחקניו, אבל החבורה התל אביבית אמורה להמשיך ברצף הזה גם מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי