בשבת: חולון מול ב"ש בליגה, גליל עליון מול נהריה בגביע

ריצ'ארד האוול
ריצ'ארד האוול | עדי אבישי

המחזור השישי בליגה ייצא לדרך במשחק מוקדם בהיכל טוטו. שתי הקבוצות במאזן זהה של 3:2, כשחולון עם שלושה הפסדי ליגה רצופים. בכפר בלום ייערך המשחק הראשון בשמינית הגמר

(גודל טקסט)
אחרי שלושה הפסדים רצופים שהורידו אותה למאזן שלילי, תארח במוצאי שבת הפועל חולון את הפועל באר שבע. שתי קבוצות במאזן זהה של שני ניצחונות לעומת שלושה הפסדים והן יוציאו את המחזור השישי בליגת ווינר סל לדרך במשחק מוקדם בהיכל טוטו.


טרוי קופיין חתם בשורות הסגולים, ערך הופעת בכורה בניצחון על שטרסבורג בליגת האלופות ונרשם בסגל למשחק על חשבון ראיין תומפסון. חולון ירדה בשבוע שעבר למאזן שלילי בליגה לאחר הפסדה השלישי ברציפות, 90:81 באילת. ביום רביעי עלתה הקבוצה למאזן 2:2 בליגת האלופות עם ניצחון החוץ השני שלה ברציפות, 81:86 חשוב בשטרסבורג. היריבה באר שבע, אחרי שני ניצחונות רצופים על חודה של נקודה, היא ספגה את הפסדה הגדול ביותר העונה, 108:74 בחוץ מול הפועל ירושלים.


ועוד במוצאי שבת, משחקי שמינית גמר גביע המדינה יצאו לדרך כשהפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, תארח את עירוני נהריה בכפר בלום. גליל עדיין ממתינה להחלמתו של גילברט בראון ובינתיים הזרים שלה הם טוד אובריאן הצעיר שעדיין ממתין לאזרחות ו-וויין לנגסטון ויחד הם מעמידים קו קדמי גבוה וחזק. הכוח של גליל בגארדים הישראלים שלה, רועי הובר שפתח את העונה מצין, גוני יזרעאלי הוותיק, די.ג'יי שארפ ורון סבג. נהריה מגיעה אחרי תבוסה 86-65 למכבי ת"א, אבל עם ארבעת הזרים המנוסים שלה בתוספת הסגל הישראלי העמוק, שגב, קולשוב, משגב, ווריק ושולמן היא מועמדת להיות הראשונה שעולה לרבע הגמר.



איתי שגב וג'רל מקניל מנהריה (לירון מולדובן)


שאר משחקי הגביע
יום ראשון 10.11


הפועל אילת – מכבי ת"א, אליצור יבנה – מכבי ראשל"צ, עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד.


יום שני 11.11
בני הרצליה – מכבי חיפה, הפועל חיפה – הפועל גלבועגליל.


מוצאי שבת 16.11
הפועל באר שבע – הפועל חולון.


יום ראשון 17.11
הפועל ירושלים – הפועל ת"א

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי