במוצ"ש: מכבי תל אביב הלוהטת מגיעה לקריה באשדוד

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | עדי אבישי

לאחר הניצחון ההיסטורי על באסקוניה ביורוליג, חניכיו של יאניס ספרופולוס חוזרים לליגת וישחקו נגד הקבוצה של בראד גרינברג, שבעונה שעברה הפסידה לצהובים במשחק צמוד, שהוכרע רק אחרי שתי הארכות

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון הגדול ביורוליג, מכבי תל אביב חוזרת לזירה המקומית ותתמודד ביום שבת הקרוב נגד מכבי אשדוד, זאת במטרה לשמור על המומנטום החיובי ולהמשיך עם רצף הניצחונות המבריק, העומד כעת על 11 משחקים ברציפות ללא הפסד. במשחק שנערך אשתקד באולם הקריה הדרומי, הצהובים נזקקו לשתי הארכות על מנת לגבור על בראד גרינברג וקבוצתו.

משחקה האחרון של האלופה בישראל היה נגד הפועל אילת במסגרת גביע המדינה, בו היא לא התקשתה ועלתה לרבע הגמר, במשחק בו אות'לו האנטר הצטיין עם 17 נקודות, חמישה אסיסטים ושישה ריבאונדים, והוא צפוי לקחת חלק בהתמודדות באשדוד. טרם ידוע על שיתופו של עומרי כספי, שלא שותף במשחק בספרד בשל רגישות בברכו.

מנגד, מכבי אשדוד הודחה מגביע המדינה בשלב שמינית הגמר, לאחר הפסד חוץ 81:69 לעירוני נס ציונה, ועל הדרך איבדה גם את אלייז'ה ג'ונסון לפציעה כבר ברבע הראשון. במסגרת משחקי הלגיה, הקבוצה של גרינברג לא רשמה ניצחון מאז משחקה נגד הפועל ת"א במחזור השלישי. ליאור אליהו צפוי להנהיג את ההתקפה נגד האקסית, ביחד עם סטוארט דגלאס ואלכס צ'וברביץ'.

גרינברג. יקטע את הרצף השלישי נגד הצהובים? (עדי אבישי)
גרינברג. יקטע את הרצף השלישי נגד הצהובים? (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי