בשני: נהריה רוצה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים לגלבוע/גליל

דני פרנקו
דני פרנקו | עדי אבישי

שתיים מהקבוצות הצפוניות בליגת העל בכדורסל יתמודדו זו מול זו בגן נר, הסגולים לא ניצחו במפגשים בין השתיים מאז פברואר 2018. הקבוצה של ליאור ליובין תנסה להתאושש משני הפסדים רצופים

(גודל טקסט)

המחזור השישי בליגת העל בכדורסל יימשך מחר (שני) עם המפגש בין שתיים מנציגות הצפון, הפועל גלבוע/גליל ועירוני נהריה, שמבטיח להיות צמוד לאחר שכל חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בהפרש של ארבע נקודות ומטה. רכז גלבוע/גליל יפתח זיו יפגוש את קבוצתו לשעבר, שבה בילה את שתי העונות הקודמות.

הקבוצה מגן נר פתחה את העונה הרבה יותר טוב מהצפוי, עם שלושה ניצחונות רצופים על באר שבע, חולון ואשדוד שהעניקו לליאור ליובין את תואר המאמן המצטיין לחודש אוקטובר, בעוד ג'סטין טילמן המצוין נבחר לשחקן המצטיין. טילמן מוביל את הליגה בממוצע הכדורים החוזרים עם 12.6 למשחק ומדורג במקום השני בנקודות, עם 19.8. למרות ההתחלה המוצלחת, הקבוצה מגן נר נכנעה בשני משחקיה האחרונים להפועל תל אביב ולמכבי חיפה, כך שהיא תנסה להתאושש מחר נגד הסגולים, נגדם היא מחזיקה ברצף של ארבעה ניצחונות.

הקבוצה של דני פרנקו עלתה בשבת שעברה לרבע גמר גביע המדינה, לאחר שניצחה בכפר בלום 68:78 את הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית. בליגה המצב קצת פחות מעודד, כשמאזנם של הסגולים עומד על שני ניצחונות לעומת שלושה הפסדים, האחרון שבהם 86:65 נגד מכבי תל אביב. נהריה תקווה לרשום ניצחון ראשון על גלבוע/גליל מאז פברואר 2018 ולשם כך היא תצטרך תרומה גדולה יותר מג'ף אדריאן בכל הנוגע לנקודות, לאחר שהסנטר רשם עד כה 11 כאלה למשחק.


שגב ומקניל. נהריה רוצה לקטוע רצף הפסדים נגד גלבוע (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי