בגין הקריאות נגד שמעון מזרחי: ירושלים נקנסה ב-15 אלף שקל

אוהדי הפועל ירושלים
אוהדי הפועל ירושלים | דני מרון

האדומים עמדו לדין בעקבות התנהגות האוהדים במשחק רבע גמר גביע המדינה נגד מכבי תל אביב, בנוסף הוטלו עליהם 10,000 שקלים על תנאי. מכבי תל אביב תתייצב בבית הדין בשבוע הבא

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, שבמהלכו, בנוסף לדרמת הענק על הפרקט שהסתיימה בניצחון מחזיקת הגביע שהדיחה את יאניס ספרופולוס והצהובים, גם נרשמו לא מעט תקריות ביציעים, בית הדין של איגוד הכדורסל החליט לקנוס את הפועל ירושלים.

דיונה של מכבי תל אביב על התפרעות אוהדיה, שמואשמים בהשלכת כוס משקה, מצתים ומוטות, נדחה ל-5.12 והמועדון צפוי להיענש בחומרה בשבוע הבא, אבל הערב (חמישי) הייתה זו הפועל ירושלים שהתייצבה בבית הדין בעקבות שריקת אוהדיה "שמעון מזרחי תתאבד כבר", בעקבותיה היא נקנסה ב-15,000 שקלים בפועל בנוסף ל-10,000 שקלים על תנאי.

רק נזכיר כי יממה אחרי המשחק, הפועל ירושלים הגישה תלונה רשמית נגד מכבי תל אביב בטענה שהאוהדים מאחורי הספסל קיללו אותם, הניפו דגלים שנכנסו לתחומי המגרש והספסל ומקל אחד אף הושלך לעבר ספסל הקבוצה. הירושלמים גם התלוננו על יריקות לכיוונם מצד אותם אוהדים צהובים שזרקו חפצים – אירועים שגם עליהם תעמוד מכבי ת"א לדין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי