השמיכה מתקצרת: עומרי כספי ייעדר לפחות שבועיים נוספים

עומרי כספי
עומרי כספי | דני מרון

לפני המשחק נגד הפועל חולון וארבעה ימים לפני שהיא מארחת את צסק"א מוסקבה, מכבי תל אביב הודיעה כי הפורוורד עדיין לא התאושש מהפציעה בברכו והוא ייבדק שוב בהמשך החודש

(גודל טקסט)

השמיכה של מכבי תל אביב הופכת להיות יותר ויותר קצרה. אם הפציעות של ג'ון דיברתולומאו ונייט וולטרס לא הספיקו לצהובים, הערב (ראשון) הודיע המועדון כי גם עומרי כספי ימשיך להיעדר לפחות בשבועיים הקרובים, שאחריהם יעבור בדיקת MRI.

כזכור, האלופה רשמה את הפורוורד המוביל שלה למשחק שייערך הערב נגד הפועל חולון, אחרי שכספי חזר לשחק נגד עירוני נהריה במהלך השבוע שעבר, אך לא נכלל בסגל למשחק היורוליג האחרון של הקבוצה, נגד באיירן מינכן. כספי החמיץ את חמשת משחקי היורוליג האחרונים עקב פציעה בברכו ועל אף שנראה היה שהוא בדרך להשתלב בחזרה ברוטציה, הקבוצה תיאלץ להמשיך להסתדר בלעדיו.

כפי שנודע ביום שישי האחרון, קפטן הצהובים ג'ון דיברתולומאו סיים למעשה את העונה, אחרי שקרע את שרירי החזה במהלך המשחק נגד באיירן. עוד לפני כן באותו ערב, נייט וולטרס מתח את שריר הירך האחורי ולאחר בדיקה נקבע כי ייעדר כשישה שבועות. מכת הפציעות משאירה את המאמן יאניס ספרופולוס עם רוטציה של תשעה שחקנים בלבד בליגה, אם לוקחים בחשבון את העובדה שסנדי כהן ואנג'לו קלויארו טרם נרשמו למפעלים המקומיים.

יאניס ספרופולוס. הרוטציה שלו הולכת ומתקצרת (דני מרון)
יאניס ספרופולוס. הרוטציה שלו הולכת ומתקצרת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי