בוטל מבצע חנוכה במשחק בחיפה: "עוד דרישה מוגזמת של המשטרה"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

הרעיון למכור כרטיסים במחירים מוזלים נגנז לאחר דרישה ל-92 אנשי שיטור ואבטחה במשחק בהיכל ברוממה נגד הפועל חולון: "לא השאירו לנו ברירה. אנו מופתעים פעם אחר פעם"

(גודל טקסט)

מנהלת הליגה נגד משטרת ישראל. היום (רביעי) הודיעה המשטרה למכבי חיפה, שתארח ביום ראשון את הפועל חולון, כי עליה להגדיל באופן משמעותי את כוח השיטור בהיכל הספורט ברוממה.- בדומה למה שהתרחש לקראת הדרבי התל אביבי בשבוע שעבר.

"בהמשך לעוד דרישה מוגזמת של המשטרה הפעם למכבי חיפה, תגובת המנהלת: אנו מצטערים שהאוהדים נפגעים אך המשטרה לא משאירה לנו ברירה". מנהלת הליגה נאלצה לבטל את מבצע חנוכה (מחיר אחיד ב-45 ש"ח, שלושה כרטיסים ב-99 ש"ח) בשל דרישת המשטרה ל-92 אנשי שיטור ואבטחה במשחקה של מכבי חיפה מול הפועל חולון ברוממה, עלות של כ-50 אלף שקלים.

כאמור רק לפני שבוע התלוננו הפועל ת"א והמנהלת על דרישה מופרזת של המשטרה, אירוע שנפתר רק לאחר התערבות של משרד הספורט, אז סוכם כי המשטרה תציב שוטרים בתפקיד ובכל הוזלה עלות האבטחה והדרבי נערך כמתוכנן. במנהלת סיפרו היום כי הם "מופתעים פעם אחר פעם מדרישות המשטרה המוגזמות ומתכוונים ליזום פגישה על מנת לפתור את הבעיה אחת ולתמיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי