בשבת: אילת תחפש ניצחון חוץ ראשון נגד ירושלים המושלמת בבית

אריק אלפסי
אריק אלפסי | עדי אבישי

הדרומיים יגיעו לבירה עם שלושה זרים בלבד לאחר שג'ארד טרל שוחרר מהקבוצה, מחזיקת הגביע תנסה להתאושש מהפסד לא.א.ק אתונה בליגת האלופות ללא טרנט לוקט שטרם שב מארה"ב

(גודל טקסט)

המחזור ה-11 בליגת העל בכדורסל ייפתח מחר (שבת) עם המשחק בין הפועל ירושלים להפועל אילת. האדומים מהבירה, שעדיין לא נוצחו העונה בבית, יגיעו במטרה להתאושש מהפסד החוץ לא.א.ק אתונה ביום רביעי האחרון, בעוד החבורה מהדרום שעוד לא ניצחה בחוץ העונה, תקווה לעשות זאת לראשונה בהיכל 'פיס ארנה' שבו רשמה שני ביקורים מוצלחים אשתקד. מנהלת הליגה יצאה במבצע מיוחד למשפחות לכבוד חג החנוכה, במסגרתו ניתן לרכוש שלושה כרטיסים ב-99 שקלים, כאשר מחיר אחיד למבוגר/ילד עומד על 45 שקלים.

ירושלים השיגה את ניצחונה השביעי בליגה במחזור האחרון, עם 81:95 ביתי על מכבי חיפה במשחק בו הצטיין עידן זלמנסון עם 17 נקודות. האדומים יחסרו את טרנט לוקט, שלא שותף גם בשני המשחקים הקודמים לאחר שיצא לארצות הברית מסיבות אישיות וטרם ידוע מתי ישוב. היעדרותו משאירה את עודד קטש עם רוטציה של שמונה שחקנים בכירים בלבד.

אילת תגיע להתמודדות ללא ג'ארד טרל ששוחרר היום מהקבוצה בעקבות פציעה חוזרת בשריר הירך האחורי. במחזור האחרון קבוצתו של אריק אלפסי גברה 78:98 על מכבי אשדוד, הרבה בזכות התפוצצות של יהונתן שולדבראנד ברבע הרביעי, בו קלע הפורוורד 16 נקודות מתוך 18 במשחק כולו. גם זיו בן צבע רשם משחק מצוין, עם 12 נקודות ושיא קריירה של 8 אסיסטים. הניצחון הרחיק את הדרומיים מהתחתית וערב המפגש עם ירושלים הם מדורגים במקום השביעי עם מאזן של ארבעה ניצחונות לעומת שישה הפסדים.

טרנט לוקט. קטש ימשיך להסתדר בלעדיו (אודי ציטיאט)
טרנט לוקט. קטש ימשיך להסתדר בלעדיו (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי