אלכסנדר יערוך בכורה מחודשת, דדאס: "אחד המשחקים הכי חשובים שלנו"

ג'ו אלכסנדר
ג'ו אלכסנדר | עדי אבישי

חולון מחפשת ניצחון שני ברציפות, הפורוורד שהחמיץ את אילת ישחק כמו גם תומפסון שכשיר. המאמן התייחס למשחק: "אנחנו נמצאים בתהליך שיפור ברמה המנטאלית מאז הגעתי וצריכים להמשיך לספק תוצאות"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון תארח מחר (ראשון) את גלבועגליל (19:30) במטרה לרשום ניצחון ליגה שני ברציפות, כשיש לה חיזוק משמעותי – ג'ו אלכסנדר, שהחמיץ את המשחק האחרון נגד הפועל אילת (85:90) מאחר והשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע (חופשת חג המולד) – יערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בקבוצה.

ראיין תומפסון שחש בכאבים בשריר הירך האחורי עבר בדירת MRI השללה אפשרות לקרע או למתיחה, וגם הוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק מחר. חולון מדורגת במקום השביעי במאזן 6:6 בעוד גלבוע/גליל במאזן 8:5 במקום התשיעי, נכנעה במשחק האחרון 96:93 להפועל תל אביב.

סטפאנוס דדאס, מאמן הקבוצה, התייחס למשחק מחר: "זה אחד המשחקים הכי חשובים עבורנו. אנחנו נמצאים בתהליך של שיפור המנטאליות וכן הביטחון, כשבמקביל אנחנו צריכים לספק תוצאות. זאת תקופה לא קלה ומאתגרת ואנחנו רוצים להמשיך את ההופעות החיוביות שלנו מאז הגעתי למועדון".

ג'ו אלכסנדר. בכורה מחודשת (עדי אבישי)

על היריבה: "אנחנו מכבדים את גליל כקבוצה ונערכים לקרב קשה אצלנו בבית. אני מחכה פעם נוספת לתמיכה של האוהדים שלנו, ומצידנו ננסה לשמח אותם כמו במשחק נגד הפועל אילת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי