הביזנס חי ובועט: החתמתו של סטודמאייר היא קודם כל הישג ניהולי

אמארה סטודמאייר, שמעון מזרחי
אמארה סטודמאייר, שמעון מזרחי | מכבי תל אביב

ימים יגידו אם החתמתו של הפורוורד תתברר כהצלחה מקצועית, אך מכבי ת"א החזירה את כוח ההרתעה ליד אליהו עם ניצחון נוסף על הפועל ירושלים ומהלך בלתי צפוי שטרף את כל הקלפים

(גודל טקסט)

כפי שעשתה לאחר הפציעות של נייט וולטרס וטאריק בלאק, עם צירופם של ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס, מכבי תל אביב הגיבה במהירות מרשימה גם הפעם לצורך לחזק את הסגל הישראלי לאור פציעתו של יובל זוסמן והנחיתה את הישראלי הבכיר ביותר שאפשר היה לחשוב עליו.

ימים יגידו אם החתמתו של אמארה סטודמאייר היא ההתאמה המקצועית הטובה ביותר לסגל הקיים של הצהובים. על פניו, ברגע שבלאק ישוב לפעילות, ברוטציה של יאניס ספרופולוס ייווצר עומס תנועה בעמדות הפנים. מה גם שכלל לא ידוע באיזה כושר מגיע לכאן האיש שהופיע שש פעמים במשחק האול-סטאר של ה-NBA, בגיל 37 ולאחר שמאז סיום העונה הקודמת ניסה לסלול את דרכו חזרה לליגה הטובה בעולם, אבל אף קבוצה שם לא פזלה לכיוונו.

מצד שני, בעקבות הצורך לעבות את הקו האחורי בהיעדרו של זוסמן, ההחלטה לצרף את יהושפט בעל הרזומה המרשים הולכת יד ביד עם כוונה לרשום את ארון ג'קסון לליגת העל, מהלך שעוד עשוי להסתבר כהצלחה גדולה אם וולטרס אכן יושבת לתקופה ארוכה ומכבי תרוויח את ג'קסון ביורוליג דרך הליגה, כפי שעשתה בתחילת העונה עם טיילר דורסי.


עדיין סימן שאלה מבחינה מקצועית. אמארה סטודמאייר (דני מרון)

אבל הסיפור הגדול בהחתמה של אמארה אינו קשור כלל לכדורסל, אלא לאמירה שמשתמעת מהמהלך. לאצבע שמכבי תל אביב הכניסה לעינה של הפועל ירושלים, ל"הטרלת המאה", כפי שהגדירו צייצנים חדים מכותב שורות אלו, וגם לתזכורת שסיפק לנו הסנטר עצמו: הסמל מת, הביזנס חי ובועט. מעבר להיותו של סטודמאייר שותף בבעלות על האדומים מהבירה, מדובר כאן בכוח ההרתעה שחזר למועדון מתל אביב בזירה המקומית, גם מבחינה ניהולית.

החתמתו של אמארה על ידי ירושלים הייתה אחד הניצחונות הניהוליים הגדולים ביותר של האדומים מהבירה על פני הצהובים, שכן הם ולא היריבה הגדולה שמו את ידם על השם הכי גדול שנחת כאן. הניצחון הזה בטל כעת באיזשהו מובן, כשהסנטר הופך לחלק מאחת העונות המוצלחות ביותר שהיו לאלופה מזה הרבה שנים ועוד נוחת בשורותיה בשל תעודת הזהות הכחולה שקיבל בזכות האדומים ואחרי שהצהיר שבישראל, הוא ישחק רק בבירה. ואם לפני שבוע הרשימה מחזיקת הגביע וסיפקה הצהרת כוונות עם צירופו של שלווין מאק, פרסום התמונה של אמארה עם המדים הצהובים מקביל ל"anything you can do, I can do better".


קיבל אזרחות ישראלית בהפועל ירושלים ומכבי ת"א קוצרת את הפירות (האתר הרשמי)

מה שבטוח, היכל פיס ארנה יגיע לנקודת רתיחה כשסטודמאייר יגיע כשחקן אורח למפגש בין שתי הקבוצות בעוד כחודש וחצי. והאמת, שהוא ראוי להתקבל לא רק בזר פרחים מטעם המועדון האדום, אלא במחיאות כפיים סוערות ושירת "אמארה, אמארה, אמארה" מצד אוהדי הפועל ירושלים. בכל זאת, האיש רשום על אחת משתי האליפויות היחידות של הקבוצה בכל הזמנים.


הסמל מת, הביזנס חי ובועט. אמארה סטודמאייר (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי