גינת לקראת הדרבי: "זו קריאת השכמה לשחקנים, חייבים להישאר כקבוצה"

תומר גינת
תומר גינת | עדי אבישי

קפטן הפועל ת"א "זה המשחק אולי הקשה ביותר שיש לליגה להציע. לא חושב שהתוצאה תלויה יותר בי מאשר באחרים, כל אחד יצטרך לתת אקסטרה". לדרר מתרגש אך מבהיר: "בטח שיש לנו מה להפסיד". 1,000 אוהדים יתמכו בקבוצה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר פיטוריו של המאמן אריאל בית הלחמי והתבוסה במחזור האחרון 103:76 בבאר שבע, הפועל ת"א תתארח הערב בהיכל מנורה מבטחים אצל מכבי ת"א, אולי בזמן הכי גרוע מבחינת,  ותנסה להפתיע כנגד כל הסיכויים את חבורתו של יאניס ספרופולוס. למרות המצב הפחות טוב, הקהל האדום שוב יתייצב בכוחות מלאים למשחק, כשכל 1000 הכרטיסים שהוקצו לאוהדים ליציעים 4-6 בהיכל אזלו.

אמש (שבת) ערכה הקבוצה את האימון המסכם באולם זיסמן ברמת גן, כאשר מי שיעמוד על הקווים, הוא כזכור המאמן הזמני ומי שהיה עוזרו של אריאל בית-הלחמי, ברק לדרר, לו תהיה זו הופעת בכורה על הקווים כמאמן ראשי בליגת העל.

לדרר הנרגש אמר: "אני לא יודע אם זה מוזר, אבל זה קצת מרגש. זו חוויה מאתגרת. אנחנו צריכים שהשחקנים יתנו יותר מעצמם, שינסו לסמוך אחד על השני. יש פה קבוצה טובה, שייש הרבה יותר ממה שהיא הראתה עד היום. היה כאן מאמן מצוין שעשה עבודה נהדרת אך זה לא כל כך עבד. ניסינו בשבוע הזה לעשות את המקסימום והתאמנו היטב, ראיתי אופי אחרי הזעזוע. אני לא יודע אם נראה את זה כבר במשחק הזה, אך הקבוצה תעלה על דרך המלך".

אוהדי הפועל תל אביב. אלף יגיעו לתמוך (עדי אבישי)

המאמן לא אהב את הדיבורים על כך שלהפועל אין מה להפסיד: "זה דרבי, ואי אפשר להגיד את זה. גם כמועדון אנחנו רוצים לבוא מול כל יריבה ולנצח. אנחנו רוצים לתת את המקסימום שלנו גם נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה, כמו מכבי תל אביב".

גם הקפטן, תומר גינת התייחס למצב הלא נעים של קבוצתו: "אף אחד מאיתנו לא רצה להיות בסיטואציה הזאת שהיא לא נעימה לאף אחד. עשינו בשבוע האחרון כל דבר כדי להישאר ביחד. התקופה לא פשוטה לאף אחד והמבחן שלנו הוא גדול. בטח לצאת למשחק כזה שהוא אולי הכי קשה שיש לליגה להציע. נבוא לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים ונקווה להישאר ביחד כקבוצה 40 דקות. זה מבחן גדול בשבילנו ונעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים".

על קריאת ההשכמה גם לשחקנים לאחר הפיטורים: "חד משמעית. אני חושב שהאשמה היא אף פעם לא רק על המאמן. כל אחד מאיתנו יכול היה ללכת הביתה באותה הדרך. האשמה היא על כולנו, אף אחד לא היה מספיק טוב מתחילת העונה וכל אחד צריך להסתכל במראה ולראות מה הוא יכול היה לעשות יותר טוב. עשינו מה שאנחנו יכולים כדי לעשות את ההכנה הכי טובה שיש. אני מקווה שנוכל להגיע בסיטואציה טוב ולעשות משחק טוב כי זה חשוב לנו".

על התבוסה בבאר שבע: "במקום מסוים וזמן מסוים בב"ש המשחק לא היה רק כדורסל. באיזשהו שלב נשברנו והתפרקנו, סף השבירה שלנו היה מאוד נמוך. זה משהו שלא צריך לקרות בהפועל ת"א. יש לנו משחק יותר קשה מב"ש ובשביל לעמוד במטרה שלנו נצטרך להישאר ביחד. זה מעבר לכדורסל במשחק הזה, נצטרך לבוא עם גישה אחרת ואנרגיות אחרות".

תומר גינת באימון. "קריאת השכמה לשחקנים" (תומר חבז)

על שינוי אנרגיות: "ניסינו השבוע לעבוד על זה ואני מאמין שכשיגיע לפה מאמן עוד דברים ישתנו. כרגע אנחנו פה, כולנו ביחד מנסים לעשות הכל בשביל המועדון והאוהדים".

החשיבות שלו בדרבי: "שיחקתי הרבה דרבי בשנים שלי פה. אני לא חושב שהתוצאה תהיה תלויה בי יותר מבשחקנים חשובים אחרים פה. אני יכול לעשות את הכי טוב שאני יכול כמו שאני עושה בכל משחק וכמובן שאני אשמח להציג יכולת טובה ולהביא את עצמי לידי ביטוי. כל אחד יצטרך לתת אקסטרה ולעזור לברק ולעומר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי