עירוני נס ציונה מתחזקת: ג'יי. פי טוקוטו חתם עד תום העונה

ג׳יי פי טוקוטו
ג'יי פי טוקוטו | עירוני נס ציונה, רשמי

הפורוורד (2.01, 26) ששיחק אשתקד באילת והעונה השתייך לסן פבלו בורגוס הספרדית (ממוצע של 7.3 נק' ו-5.7 ריב'), יהיה הזר החמישי היו"ר מזרחי: "הרגשנו שיש צורך בשינוי, נוצרה הזדמנות להחתים שחקן ברמה גבוהה"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה מתחזקת. יממה לאחר ההפסד להפועל חולון, קבוצתו של נדב זילברשטיין החתימה את ג'יי. פי טוקוטו (2.01, 26). הפורוורד ששיחק בעונה שעברה בהפועל אילת פתח את העונה בקבוצת סן פבלו בורגוס מהליגה הספרדית שם רשם ממוצעים של 7.3 נק' – ו 5.7 ריב' ב-23 דק' משחק. הספרדים יגיעו השבוע לארץ למשחק מול הפועל ירושלים במסגרת ליגה האלופות טוקוטו כאמור כבר לא יהיה חלק מהסגל של הקבוצה.

טוקוטו, בנו של שחקן העבר של מכבי ראשל"צ בראיין אוליבר, היה אחד הזרים הבולטים בליגה בעונה שעברה עם 13.5 נק', 7.6 ריב ו-3.1 אס' במדי הפועל אילת אותה הוביל לפיינל פור ליגת ווינר. בשלב זה הקבוצה תישאר עם 5 זרים.

יניב מזרחי יו"ר הקבוצה אמר לאחר ההחתמה: "הרגשנו שיש צורך בשינוי כדי לנסות להחזיר את הקבוצה למסלול ולהמשיך להיאבק בצמרת הגבוהה. נוצרה הזדמנות להחתים שחקן ברמה גבוהה כמו טוקוטו שהוא שחקן מוכח בליגה שלנו והוא יוסיף לנו אתלטיות, קשיחות וריבאונד שקצת היו חסרים לקבוצה. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר ונעשה כל מה שצריך כדי שהקבוצה תצליח. אנחנו מרגישים שיש לנו כלים לעשות דברים יפים העונה וג'יי פי יעזור לנו להגשים את המטרות הללו".

נדב זילברשטיין. הקבוצה מתחזקת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי