דוברת: "שמח שהייתה לי הזדמנות לחשוף את עצמי"

נועם דוברת
נועם דוברת | עודד קרני

הישראלי של מכבי ראשון לציון התייחס לכך שמומחה הדראפט של ESPN צפה בו קובע שיא קריירה: "לא ידעתי שהוא הגיע, זה לא מלחיץ אלא מחמיא ומשמח". על מאמנו גיא גודס: "מעניק לי ביטחון לשחק את המשחק שלי"

(גודל טקסט)

אחרי שקלע 18 נקודות וקבע שיא קריירה ב-64:90 של מכבי ראשון לציון על הפועל גלבוע/גליל, נועם דוברת דיבר הערב (שלישי) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס בין היתר גם לכך שמייק שמיץ – מומחה הדראפט של רשת ESPN – נכח במשחק אתמול והגיע לצפות בו.

על כך שמייק שמיץ צפה בו: "הוא באמת הגיע למשחק אתמול. האמת שלא ידעתי על כך עד אחרי המשחק. אני שמח שיצא שהיה לי משחק טוב ועל כך שהייתה לי את ההזדמנות הזו לחשוף את עצמי. ישנתי טוב הלילה, זה לא מלחיץ אותי יותר מידי, אלא בעיקר מחמיא לי ומשמח. אני משתדל פחות להתרכז בזה ויותר לעשות את העבודה שלי על הצד הטוב ביותר".

על הביטחון שהמאמן גיא גודס מעניק לו ומשחק ההגנה שלו: "אני חושב שגיא והצוות המקצועי נותנים לי הרבה קרדיט ואני מאוד שמח על כך. הם נותנים לי ביטחון וסומכים עליי, זה עוזר לי לבוא לכל משחק בידיעה שמגבים אותי ושיש לי את הביטחון לשחק את המשחק שלי. לגבי משחק ההגנה, אני תמיד משתדל. בהתקפה יש ימים שפחות הולך אבל בהגנה זה עניין של רצון וריכוז. אני משתדל להביא את הצד ההגנתי בכל משחק".

מעבר אפשרי למכבי תל אביב בעתיד: "אני כרגע רואה את עצמי במכבי ראשון לציון, יש לי חוזה לארבע שנים נוספות".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי