הלפרין: "נמצאים בסיטואציה טובה באירופה, מקווה שנגיע לפיינל פור"

הפועל ירושלים
הפועל ירושלים | דני מרון

מנהלה הספורטיבי של הפועל ירושלים התראיין לתכנית הספורט של 103FM אחרי ההגרלה מול פרישטרי: "בשנה שעברה עשינו כמה טעויות שלא נחזור עליהן השנה"

(גודל טקסט)

אחרי הזכייה בגביע המדינה מול עירוני נהריה, הפועל ירושלים השלימה תואר שני העונה לאחר שכבר זכתה בגביע הליגה בתחילת העונה. היום (שלישי) הקבוצה הוגרלה בשמינית גמר ליגת האלופות של פיב"א מול פרישטרי היוונית, בה משחק אקס מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין.

מנהלה הספורטיבי של הקבוצה, יותם הלפרין, התראיין לתכנית הספורט של 103FM על ההגרלה, התקופה האחרונה, עבודתו של עודד קטש בנבחרת ישראל במקביל לקבוצה ועל הדקות של השחקנים הישראלים בסגל.

"קיבלנו את ההגרלה אולי הכי קשה שיכולנו לקבל", אמר הלפרין. "אנחנו בטוחים בעצמנו ועם יתרון ביתיות, נצטרך להתכונן טוב ולעבור. שתי הקבוצות מכירות די טוב אחת את השנייה. התקציב הגבוה שלהם לא קובע שום דבר, מה שחשוב זה ההכנה שאתה עושה למשחק, הכושר שאתה מגיע בו ומצב הפצועים שלך. אני שיחקתי ונפגשתי בעבר עם כמה מהשחקנים של הקבוצה היוונית וזה אולי יוכל לעזור לנו במעט".


יותם הלפרין (דני מרון)
 
 
האם הם מגיעים באופוריה אחרי הזכייה בגביע: "בשנה שעברה אחרי שזכינו בגביע חזרנו בצורה לא מספיק טובה אחרי החלון של הנבחרת. אנחנו שמים דגש על למידה מטעויות. אנחנו מתייחסים טיפה שונה לדברים מאשר בשנה שעברה, אז עשינו כמה טעויות שאני חושב שלא נעשה אותן הפעם. אני שמח מאוד מהשחקנים שיש לנו, והם זוכרים טוב מה קרה בשנה שעברה".
 
 
האם עבודתו של עודד קטש בנבחרת ישראל פוגעת בקבוצה: "אנחנו מאוד שמחים וגאים שקטש הוא מאמן הנבחרת. עודד חווה עונה טובה ואני מאחל לו המון הצלחה בנבחרת. ברור שהיינו רוצים אותו בעשרת הימים הקרובים איתנו. זה לא מתאפשר, אבל נעשה את מה שאנחנו יכולים לעשות. אנחנו נשמור על שגרת האימונים שלנו, ניתן לחבר'ה זמן קצר להתרענן אחרי הזכייה בגביע".
 

כמות הדקות היורדת של הישראלים בסגל: "אני לא חושב שאצלנו מקבלים פחות דקות מאשר הדקות ששאר הקבוצות בארץ שלא משחקות באירופה מעניקות. השחקנים שלנו מבינים שעם הסגל של הפועל ירושלים הם צריכים להיות טובים ואנחנו כולנו עוטפים ומחבקים אותם כדי שיהיו טובים יותר. מי שיהיה מספיק טוב – יהיה על המגרש. המטרה היא להביא תארים ותוצאות ולשתף את הישראלים בדרך וגם את הזרים. בסופו של יום, מי שטוב צריך לשחק".


האם הם מאמינים שיוכלו לזכות בכל התארים: "שני תארים כבר מאחורינו ויש עוד חצי דרך. אנחנו נמצאים בסיטואציה מאוד טובה באירופה עם יתרון ביתיות נגד פרישטרי. צריך לעבור קודם את פרישטרי. אם וכאשר נגיע לפיינל פור, ואנחנו רוצים מאוד להגיע לשם, מצפות לנו סדרות לא פשוטות. בסוף צריך לנצח את הקבוצות הטובות אם אתה רוצה לזכות בתארים, ויש לנו עוד דרך ארוכה"

.


עודד קטש (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי