הערב: מכבי תל אביב תארח את הפועל גלבוע/גליל

ווילבקין וחבריו חוגגים
ווילבקין וחבריו חוגגים | דני מרון

לצהובים אין זמן לנוח: מיד אחרי הדרמה באולימפיאקוס האלופה תפגוש את קבוצתו של ליאור ליובין, שרוצה להישאר בשמינייה הראשונה. בפעם האחרונה זה הסתיים בניצחון צהוב בתום שתי הארכות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב המשיכה אמש (חמישי) את העונה הנפלאה שלה ביורוליג עם ניצחון דרמטי על אולימפיאקוס בהיכל מנורה. לצהובים אין יותר מדי זמן לנוח כי כבר מחר הם יארחו משחק נוסף, הפעם את הפועל גלבוע/גליל במסגרת המחזור ה-20 של ליגת ווינר.

מכבי תל אביב (1:18) – הפועל גלבוע/גליל (11:8)
מכבי ת"א ניצחה את שני משחקיה האחרונים בליגה בפער דו-ספרתי ובעזרת הגנה חזקה: 74:98 על הפועל באר שבע במשחק השלמה בשבוע הגביע ו-64:75 במחזור האחרון על מכבי ראשל"צ, אותה עצרה על 9 נקודות בלבד ברבע הרביעי. כאמור ביום חמישי האריכה האלופה את רצף הניצחונות שלה ביורוליג לארבעה, עם 70:71 דרמטי על אולימפיאקוס משלשה של סקוטי ווילבקין, שהוביל את הקבוצה עם 21 נקודות.

הפועל גלבוע/גליל מנגד, יצאה לפגרה בטעם טוב, עם ניצחון החוץ השלישי שלה העונה, 81:85 על הפועל באר שבע, שהרחיק אותה ממאבקי התחתית והשאיר אותה בשמינייה המובילה. מייקל יאנג הציג את משחק השיא שלו בישראל עם 28 נקודות באחוזים מצוינים ומדד 31, ג'מאר גאלי הוסיף 17 נקודות, כולל 13 מ-14 מקו העונשין. ג'ארוויס ורנאדו רשם את הדאבל-דאבל הראשון שלו העונה: 11 נקודות ו-10 ריבאונדים.


סקוטי ווילבקין. הוביל את מכבי תל אביב לניצחון חשוב על אולימפיאקוס (דני מרון)

יש לציין כי מכבי תל אביב ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אחרי שגלבוע/גליל גברה עליה בשלושת המפגשים הקודמים. המשחק בסיבוב הראשון סיפק את אחת הדרמות הגדולות של השנה, כאשר האלופה חזרה מפיגור 13 וניצחה בגן נר 110:112 לאחר שתי הארכות, למרות סגל קצר במיוחד. שלושה שחקנים קלעו מעל 30 נקודות: סקוטי ווילבקין קלע שיא עונתי של 35 נקודות כולל סל שכפה הארכה, ג'ייק כהן תרם שיאי קריירה של 33 נקודות ומדד 42 וג'מאר גאלי הצטיין בשורות המפסידים עם 34 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי