קטש: "אפשר להגיד שניצחנו את המשחק כבר בחצי הראשון"

עודד קטש
עודד קטש | דני מרון

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהניצחון הגדול של קבוצתו על מכבי תל אביב: "אהבתי את כל מה שעשינו. היה אפשר רק לדמיין מה היה קורה אם הארנה הייתה מלאה". ספרופולוס: "פשוט אי אפשר לנצח עם משחק ההגנה שהצגנו"

(גודל טקסט)

על אף נגיף הקורונה, ליגת העל בכדורסל לבשה הערב (ראשון) בגדי חג לאור המפגש החגיגי בין הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, כאשר הקבוצה מהבירה יצאה עם הניצחון לאחר 87:98 אדיר על הצהובים, לאחר מופע זריקות אדיר במחצית הראשונה של המשחק.

לאחר סיום המשחק, המאמן המאושר עודד קטש סיפר: "היה קשה לשחק עם כל מה שקורה בחוץ. אני חושב שהיה לנו משחק טוב מאוד. קלענו באחוזים מטורפים בהתחלה של המשחק, למרות שלא שמרנו טוב בהגנה. לאחר מכן עשינו כמה שינויים על הפרקט. אפשר להגיד שכבר בחצי הראשון ניצחנו את המשחק"".

"אהבתי את הקצב שלנו במשחק ואת כל הדברים שעשינו. היה קשה לצפות לפתיחה כזו מול כל קבוצה ובטח מול מכבי". המאמן הוסיף לגבי מצבו של ג'ייקובן בראון, שיצא במהלך הרבע השלישי בעקבות קוצר נשימה: "מה שקרה לו היה מדאיג, אבל הוא בסדר עכשיו. הבריאות היא מעל הכל. רק יכול לדמיין מה היה קורה פה באולם אם כל הקהל היה יכול לבוא, אבל מי שכן היה דחף אותנו".


אוהדי הפועל ירושלים. "מי שהיה כאן דחף אותנו לניצחון" (דני מרון)

"הניצחון היום הוא נחמד וחשוב, אבל אין לו חשיבות גדולה להמשך העונה. המשחק החשוב ביותר שלנו יהיה ביום רביעי. טיישון טומאס? רק מקווה שהוא יישאר איתנו כמה שיותר אבל אני חושב שבקרוב מאוד הוא יגיע למקומות שנתגאה בהם".

מנגד, המאמן המאוכזב יאניס ספרופולוס אמר: "לא הצגנו הגנה טובה במחצית הראשונה וזו עובדה שאיתה אי אפשר להצליח. עם אחוזי קליעה כמו שהיה להם ברבעים הראשונים היה קשה מאוד להישאר כל הזמן במשחק. לא צריכים ללמוד איך לשחק במשחקים מהסוג הזה".

למרות שני ההפסדים הרצופים של הצהובים-כחולים, המאמן היווני הבהיר: "אני לא חושב שקורה משהו למשחק ההגנה של מכבי. מה שקרה היום ובבלגרד יכול לקרות. זה אף פעם לא קל להישאר באותה מוכנות ברמה הפיזית. זה היה המשחק השלישי שלנו בחמישה ימים. זה לא תירוץ אלא עובדה. קשה לשחק בלוח זמנם קצר כל כך, לא רק למכבי אלא לכל הקבוצות"


ספרופולוס. "זה היה המשחק השלישי שלנו בחמישה ימים" (דני מרון)

ספרופולוס הוסיף: "יש לשחקנים ירידת מתח בגלל שהבטחנו את המקום בפלייאוף, וזה משהו טבעי. השחקנים הם גם בני אדם והם נתנו הכל עד עכשיו וגם ימשיכו לתת הכל במשחקים הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי