הליגה הסינית שוב נדחתה, לנדסברג: "מרגיש שהקורונה רודפת אחריי"

לנדסברג. הפך לכוכב של טבק
לנדסברג. הפך לכוכב של טבק | צילום: עדי אבישי

כשנראה היה שהכדורסל ישוב לפעילות, סין הודיעה על הגבלת הספורט עד להודעה חדשה ואקס מכבי תל אביב, שמככב במדינה, נותר מבולבל: "אף אחד לא יודע מה לעשות, איש לא התמודד עם זה בעבר"

(גודל טקסט)

אחרי שנראה היה שסין שמה את מגיפת הקורונה מאחוריה וליגת הכדורסל המקומית הייתה בדרכה לחזור לפעילות, הממשלה עצרה את כל פעילויות הספורט עד להודעה חדשה ולפיכך נאלצה הליגה לדחות את תאריך חזרתה, כאשר בשלב זה מקווים בסין כי הכדורסל ישוב בתחילת חודש מאי. השינוי בתכניות תפס בהפתעה גם את סילבן לנדסברג, אקס מכבי תל אביב שמשחק בשורות ז'ג'יאנג גולדן בולס ושיתף במה שעובר עליו בתקופה המבלבלת הזו.

"זו העונה הראשונה שלי בסין, מטורף איך הכל התפתח ונגמר פתאום. דברים יוצאים משליטה", סיפר לנדסברג, "חזרתי לניו יורק בינואר וממש הרגשתי כאילו הווירוס רודף אחריי בדרך החוצה מסין. זה נורא מה שקורה שם ובכל העולם, אף אחד לא יודע מה לעשות במצב הזה, איש לא התמודד עם זה מעולם בעבר".

הגארד האמריקאי-יהודי שהה בארצות הברית ולפני כשבוע וחצי עלה על טיסה לסין כשהודיעו על כוונה לחדש את הליגה ב-15 באפריל, אך שעתיים אחרי שהמריא המדינה סגרה את גבולותיה והוא נאלץ לשוב לניו יורק. "אנחנו נשארים חיוביים ומקווים שהליגה תחזור. לא אשקר, קשה לשמור על כושר בלי לשחק. אני עושה את המיטב, אבל זה לא אותו הדבר", המשיך לנדסברג, "מה שקורה כרגע הרבה יותר גדול מכדורסל. זה משפיע על המון אנשים ואני מקווה שכולם יצליחו לעבור את זה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי