מכבי תל אביב הודיעה לשחקנים: החוזים מוקפאים

שמעון מזרחי
שמעון מזרחי | עדי אבישי

לראשונה בתולדותיה, אלופת המדינה נוקטת בפעולה זו לאור אי הוודאות הכלכלית. במועדון ממתינים להחלטת היורוליג לגבי מתווה הקיצוץ. היו"ר מזרחי הסביר: "מתמודדים עם מצב שלא חוויתי מעולם במשך 80 שנותיי"

(גודל טקסט)

משבר הקורונה לא פסח גם על ענקית הכדורסל שבמחוזותינו, הלא-היא האלופה מכבי תל אביב. הצהובים הודיעו הערב (שבת) לראשי הקבוצה כי החוזים מוקפאים עד להחלטת היורוליג לגבי מתווה הקיצוץ אליו יגיעו בדיונים המתנהלים בינה לנציגי השחקנים. במועדון ממתינים למציאת פיתרון שמקובל על כולם.

מדובר באקט שנעשה לראשונה בתולדות המועדון וזאת בשל אי ודאות בכל הנושא הקשור לפגיעה שחוותה הקבוצה עקב התפשטות נגיף הקורונה והשלכותיה. כזכור, מאמן הקבוצה, יאניס ספרופולוס, סיפר בראיון למולדתו כי כל ההכנות לעונה הבאה מוקפאות לחלוטין כי לא ניתן לדעת מה יהיה גודל התקציב.

שחקני הקבוצה קיבלו הערב מכתב עליו חתום יו"ר הקבוצה שמעון מזרחי, שהודיע כי למועדון יש כוונה להמשיך לשלם את השכר וזאת על פי מתווה הקיצוץ שיוסכם ע"י בין הנהלת היורוליג לקבוצות. "אנחנו מתמודדים עם מצב שלא חוויתי מעולם ב-80 שנותיי. יש לנו מחויבות ואחריות כלפי המועדון האהוב שלנו ואנחנו חייבים לנקוט בכל הצעדים האפשריים כדי להבטיח את עתיד המועדון". כתב מזרחי לשחקנים.

היו"ר ציין כי כל עוד מתקיימים עם היורוליג מגעים בהשתתפות על הקבוצות החוזים של השחקנים מוקפאים. "עד שיימצא פתרון מקובל, כל החוזים מוקפאים". במכבי ציינו כי קיים מו"מ בין היורוליג לארגון השחקנים והקבוצה תיישם בדיוק את מה שייסגר בסיומו של אותו המו"מ.

שמעון מזרחי עם עומרי כספי. לצהובים אין ברירה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי