דיווח: ג'סטין טילמן מועמד לחזק את פרטיזן בלגרד

ג'ייק כהן, ג'סטין טילמן
ג'ייק כהן, ג'סטין טילמן | דני מרון

לפי "ספורטנדו", פורוורד הפועל גלבוע/גליל שהצטיין עם 19.9 נקודות ו-10.3 ריבאונדים למשחק עד שנפצע בחודש ינואר, על הכוונת של הקבוצה מהליגה הסרבית

(גודל טקסט)

ליגת העל הישראלית ידועה כמקפצה עבור שחקנים זרים רבים, אשר מגיעים ארצה במטרה לפרוץ לתודעה האירופית ולזכות בחוזה גדול יותר במדינה אחרת. השחקן הבא שיעשה זאת עשוי להיות ג'סטין טילמן, פורוורד גלבוע/גליל שעל פי דיווח ב"ספורטנדו" מועמד לחזק את פרטיזן בלגרד בעונה הבאה.

טילמן בן ה-24 לא שיחק מאז חודש ינואר, אז סבל משבר בכף רגלו בפעם השנייה בקריירה, פציעה שהייתה אמורה להשביתו למשך שמונה שבועות. בהמשך הופסקה הליגה כולה בשל מגיפת הקורונה, שגבתה גם את חייו של אביו של טילמן בתחילת החודש הנוכחי. ב-14 משחקים במדי גלבוע/גליל הוא רשם 19.9 נקודות ו-10.3 כדורים חוזרים ואף נבחר לשחקן חודש אוקטובר.

פרטיזן בלגרד היא אחת משתי הקבוצות הגדולות בכדורסל הסרבי, אולם איבדה גובה בשנים האחרונות, בין השאר בשל צרות כלכליות, ולא זכתה באליפות מאז 2014. בעונה הנוכחית, לפני שהפעילות הופסקה, היא הגיעה לרבע גמר היורוקאפ כשאחד השחקנים המובילים שלה היה קורי וולדן, אשר הגיע אליה מהפועל חולון ונבחר לשחקן העונה בליגת העל לעונת 2018/19.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי