התוכנית של איגוד הכדורסל אושרה, קבוצות יכולות לשוב לאימונים

סקוטי ווילביקין , טאריק בלאק
סקוטי ווילבקין , טאריק בלאק | עדי אבישי

צעד ראשון בדרך חזרה לפרקט: האיגוד הודיע חגיגית כי הקבוצות יוכלו לשוב להתאמן באופן מיידי תוך הגבלות משרד הבריאות, בתקווה שהליגות יסתיימו כרגיל. הדבר נוגע בשלב זה לליגות הנמוכות, הנוער והילדים

(גודל טקסט)

חזרת ליגת הכדורסל עדיין נראית רחוקה, אך האם ישנו צעד ראשון בדרך חזרה לשגרה? איגוד הכדורסל הודיע היום (שני) רשמית כי תוכניתו למשרד הבריאות אושרה והמשמעות היא שגם ענף הכדורסל חוזר לאימונים – לפחות קבוצות הליגות הנמוכות, הנוער והילדים שכפופות לאיגוד. "משרד הספורט קיבל את עמדת והחלטת הנהלת האיגוד מהשבוע שעבר, ויאפשר מעתה והלאה לקבוצות לחזור לאימונים באופן מיידי", נכתב, עם דגש על ההגבלות שמחייב משרד הבריאות.

"האימונים יתקיימו תוך הקפדה על שני מטרים ללא מגע בין השחקנים, בהנחייה של צוות אימון בחלוקה של עד עשרה אנשים, אזורים מתוחמים תוך הקפדה על שמירת מרחק. שמירה על ההנחיות והנהלים חשובים מאוד לחזרת הספורט לפעילות מלאה בעתיד".

משרד הספורט אימץ את תוכנית החזרה לאימונים כפי ששלח אליו האיגוד כבר ביום שני שעבר. אז מה השלב הבא? האיגוד יבקש לחזור לאימונים מלאים כולל מגע. באיגוד מקווים כי מכאן והלאה יהיה אפשר לסיים את העונה בליגות השונות – "וכל זאת לטובת עשרות אלפי השחקניות והשחקנים בגילים השונים ובכל רחבי הארץ".

שחקני הפועל ירושלים חוגגים. בקרוב אצלם? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי