דיווח: מכבי תל אביב יצרה קשר עם הגארד נייג'ל וויליאמס-גוס

נייג'ל וויליאמס-גוס
נייג'ל וויליאמס-גוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

רכבת השמות נמשכת: לפי התקשורת הסרבית, הצהובים מעוניינים באמריקאי שרשם העונה תשע הופעות במדי יוטה ג'אז. גם אולימפיאקוס, במדיה שיחק אשתקד, הוזכרה כמועמדת לצרפו

(גודל טקסט)

עדיין לא ידוע האם עונת 2019/20 בכדורסל תגיע לסיומה, אולם הדיווחים בנוגע לעתידם של שחקנים ממשיכים לזרום בקצב מסחרר ועושה רושם שהקבוצות הגדולות ביבשת ממשיכות להיערך ליום שאחרי משבר הקורונה. לפי דיווח שפורסם הערב (חמישי) בתקשורת הסרבית, מכבי תל אביב ואולימפיאקוס היוונית מועמדות לצרף בעונה הבאה את נייג'ל וויליאמס-גוס, גארד יוטה ג'אז, וכבר יצרו עם נציגיו קשר.

האמריקאי שותף העונה בתשעה משחקי NBA בלבד והעמיד ממוצעים של 0.4 נקודות ו-0.6 אסיסטים ב-3.1 דקות. את רוב העונה הוא העביר בליגת הפיתוח. גוס בן ה-25 רשם עשר הופעות במדי פרטיזן בלגרד הסרבית בעונת 2017/18 – במהלכה הרשים עם 17 נקודות בממוצע. ב-2018/19 הצטרף לאולימפיאקוס, במדיה תרם 9.2 נקודות בממוצע ב-30 הופעות.

לא מעט שמות הוזכרו לאחרונה כמועמדים להצטרף למכבי תל אביב, שמבחינתה הבהירה כי בשלב זה היא כלל לא עובדת על העונה הבאה ואינה עסוקה בכך בימים אלה. בין השחקנים שנקשרו לאלופת ישראל אפשר למצוא שמות נוצצים למדי כמו בראד וונאמייקר, אנטה ז'יז'יץ', קוסטאס פאפאניקולאו, קוסטאס סלוקאס, קווין פאנגוס וראיין ברוקהוף – ועושה רושם שהיד עוד נוטיה.

 
ספקולציה נוספת? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי