מנהלת הליגה דורשת תשובות ממשרדי הבריאות והספורט תוך 48 שעות

בריימו
סולימאן בריימו, ג'ייק כהן, עידן זלמנסון | אודי ציטיאט

הגופים הממשלתיים טרם החליטו לגבי עתיד עונת הכדורסל ובמנהלת הפעילו לחץ. ארגון השחקנים בקריאה לשרת הספורט: "אם מחזירים את הכדורגל - מחזירים גם את הכדורסל"

(גודל טקסט)

לאחר שהגישו למשרדי הבריאות והספורט תכנית חזרה לפעילות בשבוע שעבר, במנהלת הליגה הודיעו היום (ראשון) כי הם מצפים לקבל תשובה בנוגע לעתיד עונת הכדורסל ב-48 השעות הקרובות. יו"ר המנהלת שמואל פרנקל דרש לקבל תשובות עד ה-1 במאי, אך הדבר עדיין לא קרה. "עם קבלת התשובות ובהתאם להן, המנהלת תשב עם הקבוצות כדי להחליט על המשך צעדיה" נמסר בהודעה הרשמית מטעם הארגון.

מעבר לכך, המנהלת דרשה החזרים כספיים עבורה ועבור קבוצות הליגה שספגו אובדן הכנסות גדול עקב משבר הקורונה. המנהלת הודיעה למשרד הספורט כי במקרה שלא תקבל את הכסף, לקבוצות יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להמשיך את העונה הנוכחית ולפתוח את העונה הבאה.

בינתיים, בתום ישיבה דחופה שהתקיימה היום, ארגון השחקנים יצא בקריאה לשרת הספורט מירי רגב: אם מחזירים את הכדורגל לפעילות – מחזירים גם את הכדורסל. "שחקני הכדורסל הישראלים יושבים שבועות בבתים ומחכים. חרדים לעתיד הענף, לעתיד המקצועי שלהם. הנזק להמשך ההדממה בענף שלנו יהיה עצום. ניתן למצוא מתווה יצירתי כדי להזניק אותו לחיים. הפעלת האולמות פשוטה משל האצטדיונים. רק תגידו מתי ואיפה, בלי כמה – ואנחנו, שחקני הכדורסל, נהיה שם, נעלה על מדים ונחזור לפרקט. בואו נסיים את העונה בסל ניצחון מלא גאווה ונרים את הכדורסל בישראל על הרגליים מחדש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי