דיווח בחדשות 12: משרד הבריאות ממליץ להחזיר את הכדורגל והכדורסל ב-15 ביוני

ז'וסואה, עומר אצילי
ז'וסואה, עומר אצילי | דני מרון

העורכת הכלכלית קרן מרציאנו פרסמה כי משרד הבריאות מתכנן להשיב את ענפי הספורט הבכירים במהלך בעוד כחודש וחצי. במהלך הערב: מסמך ההקלות יוצג בישיבת הממשלה

(גודל טקסט)

מחאת הקבוצות והשחקנים נשאה פרי? לפי דיווח שפורסם היום (ראשון) על ידי קרן מרציאנו, העורכת הכלכלית של חברת החדשות, משרד הבריאות מתכנן הקלות משמעותיות בהגבלות האישיות וימליץ להחזיר את הכדורסל והכדורגל לפעילות ב-15 ביוני. המסמך נמצא כעת בדיונים עם משרד האוצר, כאשר המטרה היא להגיע להסכמות שיוצגו הערב בישיבת הממשלה.

קרן מרציאנו: "פרסום ראשון – משרד הבריאות מתכנן הקלות משמעותיות בהגבלות האישיות. במסמך הקלות שגובש במשרד לקראת הדיון בממשלה נאמר שאפשר לבקר סבים וסבתות החל מהשבוע בכפוף לנוהל ביקורים. מפגשים חברתיים עד עשרה אנשים יתאפשרו מהשבוע הבא. חתונות ולוויות במקום פתוח החל מ-17.5 ועד 50 איש. מסעדות ב- 15.6 ובאותו תאריך משחקי כדורסל וכדורגל. על המסמך הזה דנים עכשיו בדיונים עם האוצר ויש שם לא מעט מלחמות. בין היתר על מועדי פתיחת הקניונים, שווקים ובתי הספר.

"המטרה היא להגיע להסכמות ביניהם שיוצגו הערב בישיבת הממשלה. במקרה שלא יושגו הסכמות יוצגו שתי תכניות בפני השרים. הוויכוח הקשה ביותר כרגע הוא על פתיחת הקניונים והשווקים. האוצר רוצה עכשיו, הבריאות רק בעוד שבועיים (לדעתי ציינו מועד מאוחר כעמדת מיקוח ולסיים בהסכמה על שבוע הבא)".


חדשות טובות גם בענף הגלישה. בדיון הוועדה בראשות ח"כ עפר שלח השיב המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו לח"כ מיקי חיימוביץ שדרשה לפתוח את הים לגולשים ושחיינים: "בתכנון התקש"ח הקרוב נמצאת פתיחת הים, זה תלוי בקצב שהממשלה תוכל להתכנס ולקבל את ההחלטה, היום (ראשון) או מחר, אבל זו ההמלצה שלנו ואני מבטיח שיוכלו לגלוש ולשחות בים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי