בצל מבול הבעיות: בכדורסל הישראלי נערכים לחזרה לפעילות

ג'ייקובן בראון, תמיר בלאט
ג'ייקובן בראון, תמיר בלאט | דני מרון

משרד הבריאות נתן אור ירוק למתווה שהציעה מנהלת הליגה והדירקטורים של הליגה אמורים להכריז בקרוב על המשך עונת 2019/20. חלק מהזרים לא יחזרו, ראשי הקבוצות במרדף אחר דירות ומה עם הקיצוץ של הישראלים?

(גודל טקסט)

בעקבות הכדורגל? אחרי שדן במהלך הלילה (בין רביעי לחמישי) במתווה אותו הציעה מנהלת הליגה בכדורסל, משרד הבריאות נתן אור ירוק למהלך ובמהלך היום אמורה המנהלת להודיע על חזרה למשחקים. עם זאת, המהלך צפוי לקבל אישור רשמי רק מחר (שישי), לאחר ישיבת זום מיוחדת שתיערך בהשתתפות הדירקטורים של הליגה.

החזרה לפעילות מלווה בלא מעט בעיות אותן ינסו לפתור במהלך הימים הקרובים. בעקבות אישור המתווה המסתמן, בשבוע הבא תחל רכבת של זרים האמורה לחזור לישראל, לאחר שהשחקנים נסעו למולדתם כדי לשהות לצד בני משפחתם. יש לציין כי חלק מהדירות השכורות בהן התגוררו הזרים הוחזרו לבעליהם ועכשיו ייאלצו ראשי הקבוצות למצוא פתרונות יצירתיים ומהירים.

בדומה לשחקנים הישראלים, הזרים אמורים לסגור את תנאי חזרתם לפעילות לפני שייכנסו לבידוד. למרות שחלק ניכר מהזרים צפויים לשוב ארצה, ישנן קבוצות שכבר נערכות לאפשרות כי חלק מהשחקנים לא ישובו והן ייאלצו לאלתר, ככל הנראה עם שחקני נוער. באשר לשחקנים ישראלים, הם יידרשו לקצץ בשכרם ובנושא כבר מתקיימות שיחות בין המנהלת לארגון השחקנים במטרה להגיע לעמק השווה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי