מירי רגב: "קוראת למנהלת הכדורסל לחדש את הליגה ביוני"

מירי רגב עם פיני גרשון
מירי רגב עם פיני גרשון | צילום: עדי אבישי

לקראת הישיבה המכרעת, שרת הספורט פרסמה הודעה לתקשורת וקראה לקברניטי הענף "לאמץ את המתווה לטובת הקבוצות, השחקנים והאוהדים, הצמאים לכדורסל ישראלי". האיגוד הקים גוף שיסייע לקבוצות לשוב לשגרה

(גודל טקסט)
לקראת ישיבת המנהלת היום (חמישי) עם מנכ"ל משרד התרבות והספורט, יוסי שרעבי, קוראת שרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב למנהלת הכדורסל לאמץ את ההסדר שהשיגה מול משרד הבריאות ומנהלת הליגות לכדורגל, ולהביא לסיומה של עונת 2019/20.

השרה רגב מסרה: "אני קוראת למנהלת הכדורסל לחדש את הליגה עוד בחודש יוני ולאמץ את המתווה שמאפשר את החזרת השחקנים זרים המחוייבים בבידוד של שבועיים לטובת הקבוצות, השחקנים והאוהדים, הצמאים לכדורסל ישראלי.

"הבאנו אתמול להישג אדיר עם החזרת הליגה בכדורגל, אני מקווה שמנהלת הכדורסל תאמץ את המתווה שאישרתי בממשלה ותפעל על פיו כדי להביא להכרעת הליגה על הפרקט ובכך לדאוג ולשמח את אלפי האוהדים, הקבוצות והשחקנים שמחכים לבשורה.

"המתווה מאפשר חזרה לאימונים וחידוש הליגה עוד ביוני לאחר שובם של הזרים וחובת השהייה שלהם בבידוד שבועיים. כולנו מחכים כעת לשריקת הפתיחה ולזריקת כדור הביניים", סיכמה השרה רגב.

בהמך הודיע איגוד הכדורסל כי יינקטו צעדים ראשוניים כדי לעזור לקבוצות לחזור לשגרה לאחר הקורונה. יו"ר הועדה המקצועית באיגוד הכדורסל עמוס פרישמן, הקים צוות שכולל את אנשי האגפים המקצועיים באיגוד לבנות ולבנים, פיני גרשון, טל נתן, מוישלה ויינקרנץ, ערן עטיה ושגיא אוחיון, שיצא לשטח ויבקר באגודות הכדורסל השונות ברחבי הארץ, באופן אקראי, במטרה לסייע להן וללוות, כדי לעמוד באתגר שהעמיד משרד הבריאות לקבוצות בימים אלו. בהזדמנות זו יעמדו הצוותים לרשות האגודות בנושאים מקצועיים ככל שידרשו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי