הקרב בין ירושלים למכבי נמשך בטוויטר: "נתראה ב-28/6 בהיכל"

טיילר דורסי, ג'יימס פלדין
טיילר דורסי, ג'יימס פלדין | עדי אבישי

רועי גלדסטון, קצין התקשורת של האלופה, הגיב לטענות בעלי מחזיק הגביע: אנו צריכים להופיע כדי לשמור על הכיס שלהם ושל קבוצות נוספות? שלא יעבדו עליכם עם סיסמאות". מנהל האדומים דייויד בסן לא נשאר חייב

(גודל טקסט)

העימות הסוער בין מכבי תל אביב לראשי ליגת העל בכדורסל טרם הסתיים. על אף הרגיעה ביומיים האחרונים וההתנצלות שפרסם דייויד פדרמן אחרי הודעת המועדון לפיה הקבוצה לא תתייצב למשחקי הליגה אם עונת היורוליג תתחדש ביולי וטענתו של הבעלים כי "לא מפתחים כדורסל במשחקים מול נס ציונה, אלא מול ריאל מדריד או ברצלונה", הבוקר (שלישי) דובר מכבי תל אביב בסדרת ציוצים השיב אש לטענות שעלו נגד המועדון בימים האחרונים ואילו מנהל מנהל הקבוצה של הפועל ירושלים, דייויד בסן, ענה.

"בפשטות, אז מה קרה פה?", כתב רועי גלדסטון, קצין התקשורת של הצהובים, "הצביעו על חזרת הליגה למרות אינספור בעיות אובייקטיביות. ביקשנו לחכות כמה ימים כדי לקבל תשובות על שלל נושאים וכמובן האם היורוליג תחזור. לא רצו לחכות. רצו החלטה עכשיו. סבבה. הצביעו, יש רוב להחזרת הליגה. יומיים אחרי ההצבעה מכבי מתריעה: תהיו מוכנים לאפשרות שלא נוכל להתייצב. יש רבע גמר גביע אירופה. אז על מה בעצם הכעס? שהיריבות שלנו רוצות שנוותר על אירופה ואנחנו לא יכולים?

"להבנתי, המצב של מכבי שונה לחלוטין מזה של ירושלים", המשיך גלדסטון, "לפי המתווה כעת, ליגת האלופות של פיב"א תגיע לסיום. ליגת העל תגיע לסיום. הם יקבלו את הכספים מזכויות השידור והספונסרים כי שני המפעלים יגיעו לסיום וימזערו את הפגיעה הכלכלית. לכן הם בראש שקט. הם כועסים כי אם מכבי תישאר בחוץ, זה צפוי לפגוע להם בכיס. אז אנחנו צריכים להופיע? ולשמור על הכיס שלהם ושל קבוצות נוספות אבל לא על שלנו? שלא יעבדו עליכם עם סיסמאות. וחובת האזנה לראיון המרתק של אייל חומסקי אתמול אצל "ברדוגו ו-וילנסקי" בגל"צ. חפשו את זה ברשת. בשורות טובות. אמן שהכל יסתדר ונשחק בשתי המסגרות".


שחקני הפועל ירושלים חוגגים בתחילת העונה בהיכל ביד אליהו (עדי אבישי)

מנהל הקבוצה של הפועל ירושלים, דייויד בסן, הגיב לדבריו של גולדסטון: "הלו גלדסטון, מאוד שמח שצייצת. ברשותך מספר שאלות: 1. הנציג שלכם בישיבת הדירקטוריון נמנע בהצבעה ביום שישי, (אמנם הצבעה טקטית כדי שמישהו לא יחשוד שאתם מתנגדים חס וחלילה להחזרת הכדורסל הישראלי) כלומר בגדול אין לכם דעה לגבי האם צריך להיות כאן כדורסל. אז למה התעוררתם עכשיו?

"2. אתה טוען שאנחנו שקטים כי הכסף שלנו מובטח, אבל האם אתה יכול לומר שגם אילת? הפועל תל אביב? גלבוע? עירוני נהריה? מכבי ראשל"צ? (ניסיתי להתאפק אבל חייב- נס ציונה?) נמצאות באותו מצב? כולם אגב הצביעו בעד. ורק שאני אבין, הציפייה שלכם שלא תהיה ליגה ישראלית כי מחכים לתשובה מהיורוליג? כי ברור לכולם שהלו"ז לא מאפשר סיום העונה אחרי סוף יולי (תחסוך את ההיתממות – זה הדד ליין) ולכן צריך כבר להתארגן (יש הרבה בעיות אבל עושים מאמץ).

"אני מבין שמשחקים נגד נס ציונה לא יקדמו את הכדורסל, אבל זה מה יש. אבל אתם מצפים שמאמנים, שחקנים, מנהלי משק, אוהדים – כל אלה יושבתו כי מחכים מכם לתשובה? אני בטוח שאפילו אתם לא חושבים ככה. שמור על עצמך ונתראה ב 28/6 בהיכל".

גלדסטון השיב: "ממש לא מצפים שמאמנים, שחקנים, מנהלי משק ואוהדים יושבתו. אלא רק לחכות כמה ימים כדי לקבל וודאות על נושאים מהותיים ואז להצביע. זה הכל. וגם אל תזלזל בחולון, ב"ש, אשדוד וחיפה שלא בהכרח יכולות לחזור ודחקו אותן לפינה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי