תומאס חוזר לירושלים, קרטר חתם באילת ולאב יחזק את חולון

טיישון תומאס
טיישון תומאס | הפועל ירושלים

מחזיקת הגביע הודיעה כי 'הקטר' ישוב לאימונים לקראת חידוש הליגה. הסנטר בן ה-25, בנו של שחקן העבר האגדי "קרייזי מייק" שכיכב הפועל חולון, ינסה לסייע לקבוצה של אלפסי. הקלע יהיה הזר הרביעי של דדאס

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

שבועיים לפתיחת האימונים בליגת העל בכדורסל וקצת יותר מחודש לפני שתשוב עונת 2019/20, הקבוצות ממשיכות בניסיונות החימוש והחזרת השחקנים הזרים לישראל. ספורט1 עם כל הסיכומים וההחתמות החדשות במהלך היום (ראשון, 17.5.2020).

הפועל ירושלים
אחרי שעמנואל טרי, ג'יימס פלדין וג'ייקובן בראון חזרו לישראל, מחזיקת הגביע אישרה כי גם הפאוור פורוורד בן ה-27 ישוב לארנה לקראת פתיחת העונה: "הקטר חוזר לדהור בהפועל! נרגשים להודיע על שובו של טיישון תומאס למדים האדומים! יאללה הפועל!"

הפועל אילת
הקבוצה של אריק אלפסי עם החתמה שלישית תוך שלושה ימים. אחרי שאנון שורטר וג'ורדן קרוליין, הבוקר הודיעה הקבוצה על צירופו של הסנטר בן קרטר (25, 2.03), ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל עפולה מהליגה הלאומית ואיתה העמיד ממוצעים מרשימים של 13 נקודות, 7.2 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק. את קריירת המכלולות שלו החל קרטר באוניברסיטת אורגון ומשם עבר לאוניברסיטת UNLV איתה, בשורותיה העמיד ממוצעים של 8.6 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק. קרטר הוא בנו של מייק קרטר ("קרייזי מייק"), שחקן העבר האגדי של הפועל חולון, ולארץ הגיע לפני כשנתיים כשחתם בהפועל ירושלים.


בן קרטר. שוב בליגת העל (הפועל אילת)

הפועל חולון
ג'רמיין לאב (31, 1.86 מ'), גארד אמריקאי ששיחק העונה באיטליה וביוון, חתם בהפועל "יונט" חולון ויהיה הזר הרביעי שלה העונה. מדובר בבוגר מכללת אלינוי ספרינגפילד שם העמיד ממוצעים של 16.5 נק', 4.8 ריב' ו-1.7 אס' למשחק. שיחק העונה בסאליגרה ורונה מהליגה האיטלקית השנייה, בשורותיה העמיד ממוצעים של 11.8 נק', 4.1 אס' ו-3.6 ריב'. לאחר מכן חזר לקדנצייה שנייה ביוון במדי קולוסוס רודוס שם קלע בממוצע 16.8 נק', חילק 2.8 אס' למשחק והוסיף 3 ריב'.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי