ג'ייק כהן תמך בווילבקין: "המנהלת רוצה להפוך אותנו לאסירים"

ג'ייק כהן, סקוטי ווילבקין
ג'ייק כהן, סקוטי ווילבקין | דני מרון

כוכב מכבי תל אביב הביע כעס על מדיניות הסגר ("לא מתכוון להישאר בבית, ניסיתי להישאר רגוע אבל אני עצבני") ונענה באזהרה מצד הנהלת הליגה, חברו לקבוצה הצטרף למתקפה

(גודל טקסט)

החזית בין מכבי תל אביב למנהלת הליגה עולה שלב. אחרי שסקוטי ווילבקין תקף את מדיניות הסגר שהוטלה על הכדורסלנים בליגת העל ונענה באזהרה, ג'ייק כהן הצטרף למאבק ותמך בחברו לקבוצה: "אם הייתם טורחים לקרוא את הציוצים שלו, הייתם יודעים שהוא לא מדבר על הוראות הבידוד אחרי החזרה לישראל. אז הוא לא יפר את החוק, אלא רק את הנהלים שלכם שרוצים להחזיק אותנו כאסירים למשך חודשיים בזמן שאנחנו עובדים", הגיב כהן להודעת מנהלת.

ווילבקין העצבני כתב הלילה (בין ראשון לשני) בחשבון הטוויטר שלו: "הכל מתחיל להיפתח כאן באורלנדו, הבית שלי, וגם בישראל! ועכשיו אני צריך לחזור לחיות כאילו תקופת הבידוד רק התחילה… ניסיתי להישאר רגוע אבל אני עצבני".

עוד לפני כן, הגארד הגיב לידיעה באתר "ספורטאנדו" על שחקן מכבי תל אביב ששלח מכתב למועדון וביקר את התנהלות מנהלת הליגה. ווילבקין תייג את חשבון הטוויטר של המנהלת והבהיר להם בפירוש: "אני אומר לכם כבר מעכשיו, אני לא נשאר בבית. אם זה בטוח שנשחק, זה בטוח מספיק שאלך לפארק".

כזכור, במסגרת המתווה שאפשר לחדש את משחקי הליגה, במנהלת סיכמו עם משרד הבריאות כי השחקנים ישהו בבידוד ויוכלו לצאת רק לאימונים ולמשחקים. מי ששיתף את הציוץ של ווילבקין הוא ג'יימס פלדין, שחקנה של הפועל ירושלים שישוב גם הוא ארצה לקראת החזרה לפעילות, כך שנראה כי שחקני האלופה אינם היחידים שקיבלו את המדיניות בכעס.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי