במנהלת מזהירים את ווילבקין: "לא נהסס לנקוט בצעדי ענישה חריפים"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | אודי ציטיאט

התבטאויותיו של כוכב מכבי ת"א על כך שיפר את הבידוד עוררו סערה, התגובה לא איחרה לבוא: "דבריו חסרי אחריות, צפצוף על ההנחיות מהווים עבירה פלילית". וגם: האחריות של הקבוצה בפיקוח

(גודל טקסט)

לצד ההתרגשות הקיימת בקרב חובבי הכדורסל מחידוש העונה בחודש הבא, חלק משחקני ליגת העל לא אוהבים את מדיניות הסגר שהוטלה עליהם. סקוטי ווילבקין ממכבי תל אביב התרעם כשאמר שהוא לא מתכוון לחזור לחיות כאילו תקופת הבידוד רק החלה, ואמר: "אני אומר לכם כבר מעכשיו, אני לא נשאר בבית". במנהלת הליגה בכדורסל מאוד לא אהבו את דבריו ותקפו בחזרה:

 
 
"בהמשך לפרסומים על כך כי בדעתו של ווילבקין להפר את ההנחיות לשהות בבידוד, מבקשת מהנהלת הליגה להבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים: צפצוף על ההנחיות לבידוד כמו הנחיות אחרות מהווה עבירה פלילית".
 
בהודעה הודגשו המאמצים של כל העוסקים בדבר להשבת הכדורסל: "לשמחתנו, הממשלה אישרה מתווה להחזרת ליגת הכדורסל, זאת תחת הנחיות מחייבות לבריאות הציבור, קדמה להחלטה פעילות מואצת ודיאלוג של מנהלת הליגה עם משרדי הבריאות והספורט".

ווילבקין. "צפצוף על ההנחיות – עבירה פלילית" (דני מרון)
 

 
"אנו מצרים על דבריו חסרי האחריות של שחקן מכבי תל אביב ומבקשים להדגיש את מעמדם של שחקני הכדורסל גם כמעצבי דעה המהווים מודל לחיקוי עבור בני נוער ואחרים".
 
 
לסיום העבירה את תחום האחריות למכבי תל אביב והוסיפה כי לא תהסס להעניש : "המנהלת רואה בקבוצות כאחראיות ישירות לשמירה על החוק ועל הרגישות הציבורית המתחייבת ולא תהסס לנקוט בצעדי ענישה חריפים נגד קבוצה או שחקן שיפרו חוק ויחבלו ביכולת לחזור לשגרה בתקופה רגישה זו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי