ווילבקין שוב תקף את המנהלת, שהזהירה: "עלול להיקנס"

סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין | דני מרון

גארד מכבי תל אביב צייץ: "הכדורסל בישראל הוא דוגמא לעקשנות". הנהלת הליגה שלחה למכבי תל אביב מכתב התראה לפני קנס, המועדון הגיב: "הקורונה לא ביטלה את חופש הביטוי"

(גודל טקסט)

סקוטי ווילבקין לא נרגע. כוכב מכבי תל אביב תקף היום (שני) את מנהלת הליגה פעם נוספת, זאת אחרי שאמארה סטודמאייר הצטרף אתמול למחאת השחקנים הצהובים נגד הוראות הבידוד.

זה קורע ועצוב בו זמנית שהליגה יודעת בדיוק כיצד אנחנו האמריקאים מרגישים ועדיין לא מוכנה לשנות שום דבר. אם מישהו רוצה לראות עד כמה עקשנים אפשר להיות, פשוט תסתכלו על הכדורסל בישראל הקיץ", צייץ ווילבקין, "ואל תגידו לי שזה משרד הבריאות, כי משרד הבריאות אסר לא מזמן על כניסת אוהדים ואז אישר עד 5,000. איכשהו למכבי ולירושלים היה קהל ובירושלים היו יותר מ-5,000 במשחק האחרון בינינו. אז אני יודע שאפשר למצוא פתרונות טובים יותר".

זו הפעם השנייה שהגארד יוצא נגד הליגה בחודש האחרון. כזכור, לפני שבועיים הוא הביע כעס בטוויטר על מדיניות הסגר שהוטלה על השחקנים במהלך התקופה בה תושלם הליגה והבהיר: "אני לא נשאר בבית".

בעקבות הציוץ, מנהלת הליגה העבירה למכבי תל אביב מכתב התראה לפני קנס: "לא נסבול התקפות של שחקן זה או אחר ועל פי התקנון, המנהלת יכולה לקנות שחקן שיפגע בתדמית שלה", נכתב בהודעה רשמית, "המנהלת, יחד עם הקבוצות, עושה הכל על מנת להבטיח את בריאותם של השחקנים על פי ההנחיות של משרד הבריאות ולא תיתן להשתלחויות חסרות רסן וטעם לפגוע בליגה ובענף שכולם חיכו לראותו חוזר לפעילות".

בתגובה להודעת המנהלת, מכבי תל אביב מסרה: "בפעם האחרונה שבדקנו, הקורונה עדיין לא ביטלה את חופש הביטוי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי