מחזיק בחולצה הצהובה: ואן דר פול ניצח בקטע השני בטור

מתיו ואן דר פול | PHILIPPE LOPEZ/AFP via Getty Images

ההולנדי חצה את קו הסיום אחרי 4:18:30 שעות, זכה בחולצה והקדיש את הניצחון לסבו, הרוכב פולידור האגדי. פוגצ'אר ורוגליץ' הגיעו שש שניות אחריו, אלאפיליפ סיים חמישי. וודס מ"סטארט אפ ניישן" סיים במקום ה-11

(גודל טקסט)

הטור דה פראנס נפתח אתמול (שבת) ביום סוער של תאונות והתרסקויות והערב הוא נמשך עם הקטע השני, שהיה הרבה יותר "רגוע" והסתיים בניצחון של מתיו ואן דר פול ההולנדי, שמחזיק כעת בחולצה הצהובה אותה לקח מז'וליאן אלאפיליפ שניצח בקטע הראשון.

ואן דר פול בן ה-25 חצה את קו הסיום אחרי 4:18:30 שעות והקדים את שני הרוכבים הסלובנים הפייבוריטים, האלוף המכהן טאדיי פוגצ'אר שהגיע שני וסגנו פרימוז' רוגליץ' שסיים שלישי – שניהם בפיגור שש שניות אחרי המנצח. אלאפיליפ הגיע שתי שניות אחריהם, במקום החמישי.

מיד לאחר הניצחון, ואן דר פול הקדיש את הניצחון לסבו הצרפתי, הרוכב לשעבר ריימונד פולידור, שמעולם לא זכה להחזיק בחולצה הצהובה, למרות שהיה שמונה פעמים על הפודיום. אביו, אדרי ואן דר פול, דווקא עשה זאת בעבר ובכך השניים הפכו לאב ובן הראשונים שלבשו את החולצה הצהובה בתחרות האופניים היוקרתית בצרפת.

ואן דר פול מצביע לשמיים לאחר הניצחון בקטע השני | STEPHANE MAHE/POOL/AFP via Getty Images

בכל הקשור לקבוצת "סטארט אפ ניישן" הישראלית, מייקל וודס הקנדי היה הרוכב הבכיר בקטע וסיים במקום ה-11. דן מרטין תפס את המקום ה-40, עומר גולדשטיין, כזכור הישראלי היחיד בטור, סיים במקום ה-114. כריס פרום, שבחר להמשיך להתחרות למרות שנפגע בקטע הראשון, הגיע במקום ה-138 בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי