מאסר של שנה על הפרק: נעצרה האישה שגרמה לתאונה ההמונית בטור

תאונה בטור דה פראנס | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

אחרי מספר ימים של חקירה וחיפושים, הצליחו כוחות השיטור בצרפת לאתר את האישה שנמלטה מזירת האירוע לאחר שגרמה להתרסקות המונית, בהשתתפות 50 רוכבים ופצועים רבים

(גודל טקסט)

האוהדת שגרמה לתאונת שרשרת גדולה ביום הראשון של טור דה פראנס נעצרה היום (רביעי), לאחר מספר ימי חיפושים נרחבים בצרפת. כזכור, אותה אישה עמדה קצת יותר מדי קרוב למסלול עם שלט "יאללה סבא וסבתא" (בשילוב של גרמנית וצרפתית). הרוכב הגרמני, טוני מרטין, התנגש בה וזה מה שגרם להתרסקות של לא פחות מ-50 רוכבים. 21 מתוכם נפצעו ואחד מהם אפילו נאלץ לפרוש מהמירוץ היוקרתי.

לאחר אותו אירוע נמלטה האישה מהזירה ונמצאה רק היום. עדיין לא ברור האם היא הסגירה את עצמה למשטרה או שמא נמצאה במהלך ניסיון המילוט שלה, אך לפי דיווחים בצרפת היא עלולה לקבל עונש מאסר של שנה. "האישה שגרמה לתאונה עזבה את הזירה לפני הגעת החוקרים", אמר שלשום דובר המשטרה המחוזית.

"אנחנו עושים הכול כדי למצוא אותה. היא ענדה משקפיים והייתה לבושה במכנסי ג'ינס כחולים, סוודר אדום וצהוב ומעיל צהוב". מנהל הטור דה פראנס הוסיף: "זו התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת. יש נהלי בטיחות ולאוהדים אסור לעבור קו מסוים. זה היה מטורף, אנחנו נתבע את האישה הזו על ההתנהגות שלה".

אחד מהרוכבים שנאלצו לפרוש אחרי התאונה הגדולה | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי