פלויד מייוות'ר: "כשזה מגיע לשוד בנק חוקי, אני הכי טוב מכולם"

המתאגרף האגדי זכה לגל ביקורות על הסגנון ההגנתי אותו הציג בקרב ראווה, ושהוא חזר לזירה רק בשביל הכסף הרב שהובטח לו. בתגובה לכך, אמר: "כשהכסף ייכנס, נראה מי המנצח האמיתי". אגב, הקרב עצמו הסתיים בשוויון

(גודל טקסט)

הלילה (בין ראשון לשני) נערך קרב אגרוף מסקרן במיוחד בין היוטיובר לוגאן פול לבין פלויד מייוות'ר האגדי בן ה-44. אומנם הקרב הסתיים בלי הכרעה רשמית, אבל אם מתרחקים מהשורה התחתונה ומסתכלים על התמונה המלאה, אפשר לומר שהניצחון הוא של פול הצעיר, שהצליח לשרוד שמונה סיבובים מול אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים. מעבר לכך, אם רוצים להסתכל על הקרב בפן הכלכלי – הרי שהשניים ניצחו, לאור העובדה שהכניסו לכיסם כ-150 מיליון דולר בעקבות קרב הראווה.

כאמור, פול ומייוות'ר נפגשו הלילה במיאמי לקרב ראווה, עם חוקים ברורים ופשוטים למדי: במידה ואין נוקאאוט, אין הכרעה. בזירה לא היו שופטים, והתוצאה לא נכנסת למאזן הקרבות הרשמי של מייוות'ר. עבור פול, הניצחון הגדול מגיע מעצם העובדה שהוא החזיק מעמד קרב שלם מול מתאגרף על במונחים היסטוריים כמו מייוות'ר, אבל האמת היא שבפתיחה קיבלנו רושם מעט שונה, כאשר פול לא היה רחוק מלהכריע את יריבו כשהסתער על מייוות'ר שוב ושוב.

פול ניסה לנצל את היתרון המובהק שלו: הוא צעיר ממייוות'ר ב-18 שנה (בן 26 לעומת 44), שוקל 17 ק"ג יותר וגבוה ממנו ב-15 ס"מ. על אף לא מעט מהלומות שספג, מייוות'ר הוותיק ועתיר הניסיון התגונן היטב, ורק בהמשך עבר לתקוף את יריבו ושלח לעברו מספר מכות חזקות. לבסוף, בסיבובים האחרונים פול העייף נקט בעיקר בגישה פאסיבית, כנראה תוצר של עייפות. הקהל במיאמי לא אהב זאת והוא אף הגיב בשריקות בוז. כתוצאה כך, כונה הקרב על ידי רבים ברשתות החברתיות "הונאת המיליונים", עקב הסכום האסטרונומי אותו קיבלו השניים על הופעתם.

פלויד מייוות'ר, לוגאן פול | CHANDAN KHANNA/AFP via Getty Images

מייוות'ר התייחס לכך לאחר תום הקרב: "אתם צריכים להבין שאני כבר לא בן 21", אמר, "אבל זה נחמד לזוז סביב החבר'ה הצעירים, לבחון את המיומנויות שלי, לעשות קצת כיף. פול מתאגרף צעיר, מצוין וחזק, הוא יותר טוב משחשבתי. הוא קשוח, הוא הפתיע אותי הלילה".

על הסגנון ההגנתי שהפגין, אמר מייוות'ר בדרכו האופיינית: "כשהכסף ייכנס, נראה מי המנצח האמיתי. אני בהיכל התהילה, אין לי מה להוכיח. אם הוא מרוצה שהחזיק מולי שמונה סיבובים, כל הכבוד". לדבריו, "אנשים אומרים, 'כסף זה לא הכול'. ובכן, הילדים שלכם לא יכולים לאכול מורשת. המכנסיים שלי בלבד הכניסו לי 30 מיליון דולר. אז מיהו באמת האיש הכי חכם באגרוף? כשאראה הזדמנות לשוד, אקח אותה. כשזה מגיע לשוד בנק חוקי, אני הכי טוב מכולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי